מאוסטריה באהבה

בשבוע שעבר ביקרו בארץ (ובמערכת אנשים ומחשבים) מנהלים בכירים של חברת התוכנה האוסטרית UC4, הפעילה בישראל בהצלחה זה שנים אחדות. ל-UC4 העולמית מרכזים בארה"ב ובאירופה. החברה קיימת משנת 1985 ומתמחה בכלי אוטומציה, ותזמון של תהליכים חוצי ארגון. בחברה כ-300 עובדים המתמחים רק בתחום הזה, ומכירותיה מסתכמות בכ-100 מיליון דולרים. חברת בנפיט טכנולוג'יס 2010 היא השותף העסקי של חברת UC4 בישראל.

בנפיט טכנולוג'יס 2010 נרכשה ממייסדיה ביולי 2010 על ידי אבי ודבורה כרמון, מוותיקי התעשייה, ופתרונותיה מבוססים על תשתיות וירטואליות בשילוב עם כלי אוטומציה וניהול של אפליקציות ותשתיות וירטואליות ופיזיות להבטחת המשכיות עסקית. בין לקוחות בנפיט בישראל נמצאות חברות ביטוח מובילות, חברות תעשייה גדולות, חברות מסחר ושירותים ועוד. כל אלה משתמשים בתוכנת האוטומציה של UC4 על בסיס שוטף ורחב שמקיף את כל תחומי הפעילות של הארגונים הגדולים, מפעיל את כל התהליכים המופעלים בארגון, הן בתחומים של אפליקציות ויישומים והן בתחומים של ניהול יעיל וחכם של תשתיות וירטואליות כמו גם פיזיות.

עומדים (מימין): דבורה כרמון, מנכ"לית בנפיט טכנולוג'יס 2010, ניר כהן, מוביל קבוצת UC4 בבנפיט. יושבים (מימין): סטפן זייצן, סמנכ"ל בכיר ב-UC4 העולמית, אבי כרמון, מנהל פעילות UC4 בישראל. ארתור פארמר, מנהל ערוצים ב-UC4 העולמית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים