תוכן שיווקי

פאיירפלאי סיימה בהצלחה פרוייקט הסבה ממג'יק למיקרוסופט דוט.נט של תוכנה קמעונאית מובילה באירופה לניהול רשתות אופנה; היקף הפרויקט: 125,000 דולרים

27/07/2011 15:02

חברת הסטארט-אפ הישראלית פאיירפלאי (Firefly), המובילה העולמית בהסבות תוכנה מטכנולוגיית מג'יק לסביבת מיקרוסופט דוט.נט, מוסרת כי הגרסה המוסבת של תוכנת DdD הפרוסה בתצורת ענן ב-12 מדינות באירופה, עלתה לאוויר בהצלחה ותחליף את הגרסה הישנה המבוססת על מג'יק. DdD מצטרפת בכך ללקוחות נוספים של פאיירפלאי, וביניהם: אלדן השכרת רכב, התעשייה האווירית, האוניברסיטה הפתוחה, Crown Agents UK ועוד.

בפרוייקט הוסבה במלואה תוכנת DdD Backoffice, המאפשרת ניהול מרכזי של מידע המגיע מעמדות הקופה הרושמת של DdD ביותר מ-2500 חנויות אופנה. התוכנה כוללת בין השאר הפקת דוחות סטטיסטיים בהתאמה אישית, ניהול מלאי, ניהול מועדון לקוחות ועוד. לפני ההסבה התבססה תוכנת DdD על הגרסה העדכנית ביותר של כלי הפיתוח של מג'יק.

ההסבה הושלמה בלוח זמנים קצר, בעלות קבועה מראש ובסיכון עסקי וטכנולוגי מינימאלי, הודות לטכנולוגיית פאיירפלאי המאפשרת הסבה אוטומטית לחלוטין, ללא כל תכנות ידני, תוך שימור מלא של הפונקציונאליות וממשק המשתמש של התוכנה המקורית. התוכנה המוסבת מבוססת על סביבות הפיתוח והפריסה הסטנדרטיות של דוט.נט.

נועם הניג, מנכ"ל פאיירפלאימורטן גאדה, מנהל הפיתוח בחברת DdD: "פתרון ההסבה של פאיירפלאי התאים באופן מושלם להשגת מטרותינו האסטרטגיות. מעבר לכך, דרגת השירות, המקצועיות והבנת צרכי חברת DdD בתהליך ההסבה היא הגבוהה ביותר שנתקלתי בה בתעשייה".

נועם הניג, מנכ"ל פאיירפלאי: "אנו גאים על הצטרפותה של חברת DdD Retail למעגל לקוחותינו. אנו שמחים כי לאחר תהליך ארוך של בחינת החלופות הקיימות בשוק ובדיקה קפדנית של העבודה שביצענו ללקוחות דומים, נבחרנו כדי לבצע את מהלך השדרוג. המערכת שהוסבה היא מערכת אינטרנטית בתצורת "ענן" והמעבר למיקרוסופט דוט.נט הביא לשיפור ביצועים משמעותי ואף שיפר את יכולת השרתים להתמודד עם עומסי פעילות גדולים".

אירועים קרובים