ריטליקס רכשה את MTXEPS תמורת 25 מיליון דולרים במזומן

MTXEPS מספקת פתרונות תוכנה כוללים ומאובטחים לתשלומים אלקטרוניים, המיושמים בחנויות או במודל של תוכנה כשירות ● שוקי שפר, מנכ"ל ריטליקס: "תחום התוכנה כשירות מהווה את אחד ממנועי הצמיחה שלנו, ופלטפורמת התוכנה כשירות והפתרונות של MTXEPS מחזקים את מעמדנו בתחום זה"

ריטליקס הישראלית, הפועלת בעולם התוכנה ושירותים לרשתות קמעונאיות, רכשה את MTXEPS האמריקאית תמורת כ-25 מיליון דולרים. MTXEPS מספקת פתרונות תוכנה כוללים ומאובטחים לתשלומים אלקטרוניים, המיושמים בחנויות או במודל של תוכנה כשירות.

MTXEPS היא חברה פרטית ופתרונותיה, המשווקים ישירות או דרך שותפים (כולל ריטליקס), מיושמים ביותר מ-20 אלף חנויות בצפון אמריקה. ריטליקס רכשה את כל מניותיה של MTXEPS בסכום של כ-18.95 מיליון דולרים במזומן. סכום נוסף של עד 6  מיליון דולרים, ישולם במהלך השנתיים הקרובות, כנגד השגת יעדים עסקיים מוגדרים.

מנוע התשלומים של MTXEPS משתלב עם מגוון מערכות קופה וחברות סליקה. הוא מספק לקמעונאים יכולות תשלומים מקוונים, לרבות בעולם הנייד ותשלום "ללא מגע", משמע כזה המבוצע באמצעות אתרי רכישה אלקטרוניים ואתרי רכישות קבוצתיות. לדברי ריטליקס, "באמצעות הרכישה שביצענו, הקמעונאים יוכלו תוך זמן קצר לאמץ אמצעי תשלום חדשים, להגיב לשחקנים חדשים בשוק התשלומים האלקטרוניים, וליישם במהירות וביעילות תכניות תשלומים מקיפות".

פתרונות MTXEPS, הכוללים גם ניתוב חכם ויכולות ניהול תצורה, שליטה ובקרה מרכזיות, מאפשרים לקמעונאים לעמוד באופן שוטף בדרישות הרגולטוריות החלות בתחום (PCI), תוך הפחתת TCO, עלויות בעלות כוללות – נמסר.

"הרכישה של MTXEPS ובסיס הלקוחות הרחב שלה, מחזקת את מעמדה של ריטליקס כחברת תוכנה מובילה בענף הקמעונאות, המספקת פתרונות מקיפים ומתקדמים בכל ערוצי הקנייה ונקודות המגע עם הלקוחות", אמר שוקי שפר, מנכ"ל ריטליקס, "תחום התוכנה כשירות, SaaS, מהווה אחד ממנועי הצמיחה שלנו, ופלטפורמת התוכנה כשירות והפתרונות של MTXEPS מחזקים את מעמדנו בתחום זה, החווה התפתחות מהירה".

"שתי החברות מקיימות שותפות עסקית מוצלחת בארה"ב משנת 2004, והרכישה תיטיב עם העובדים, הלקוחות והשותפים של שתי החברות", אמר ג'ון אלווד, נשיא MTXEPS, "הפתרונות שלנו יהפכו לחלק מהיצע היישומים המקיף של ריטליקס".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים