סמסונג מכרה חמישה מיליון יחידות של מכשירי Galaxy S II בפחות משלושה חודשים

עוד לפני שהמכשירים החדשים הושקו בארצות הברית עומד קצב המכירות הממוצע שלהם על 59 אלף יחידות ליום ● המכשיר הושק בדרום קוריאה בסוף אפריל, ביפן ובאירופה - במאי והשבוע הוא שוחרר למכירה בסין

סמסונג (Samsung) מכרה חמישה מיליון יחידות של Galaxy S II ב-85 הימים הראשונים לאחר השקתו. קצב המכירות הממוצע של המכשיר עומד על 59 אלף יחידות ליום.

החברה הכריזה על Galaxy S II בתחילת השנה. מכירתם של המכשירים החדשים בדרום קוריאה החלה בסוף אפריל וביפן ובאירופה – במאי. השבוע החלה המכירה שלהם בסין וההשקה בארצות הברית מתוכננת לתחילת חודש אוגוסט – מסר נשיא החטיבה הסלולרית של סמסונג, שין ג'ונג-קיון.

"מאז שהושקו בשוק הקמעונאי בסוף אפריל מפגינים מכשירי Galaxy S II קצב צמיחה מרשים", אמר ג'יי. קיי. שין, מנהל החטיבה.

בתחילת השנה הכריזה סמסונג על כוונתה להשיק טלפונים חכמים עם מערכות אנדרואיד (Android) ב-120 מדינות וב-140 חברות סלולר, מתוך שאיפה להגיע למכירות של 10 מיליון יחידות. נוכח העובדה שבתוך פחות משלושה חודשים נמכרה מחצית ממספר זה, נראה שהחברה לא תתקשה לעמוד ביעד.

מכשירי Galaxy S II הם דקים במיוחד, בעובי של 8.49 מ"מ, ומצוידים בצג בקוטר של 4.27 אינץ' ובטכנולוגיית Super AMOLED-plus. הם תומכים בטכנולוגיות GSM/EDGE ו-HSPA – בכל אחת מהן בארבעה תחומי תדרים, בקצב תקשורת של 21 מגה-סיביות לשנייה ובטכנולוגיות Bluetooth 3.0 HS ,GPS ,Wi-Fi, ויש להם רדיו FM עם נתוני RDS. המעבד של המכשירים החדשים הוא בעל ליבה כפולה והוא פועל בקצב של 1 ג'יגה-הרץ.

המצלמה הראשית של ה-Galaxy S II הינה בעלת אבחנה של שמונה מגה-פיקסל, מיקוד אוטומטי ומבזק, והיא תומכת בצילום וידיאו באבחנת HD מלאה של 1080p. למצלמת העזר שלה יש אבחנה של שני מגה-פיקסל. לזיכרון המובנה של המכשיר יש נפח של 16 ג'יגה-בייט או 32 ג'יגה-בייט והמכשיר מצויד בחריץ לכרטיסי זיכרון microSD בנפח של עד 32 ג'יגה-בייט.

מערכת ההפעלה של מכשירי Galaxy S II היא Android 2.3 Gingerbread, בתוספת רכיבי תוכנה של סמסונג כ-TouchWiz ,Social Hub ,Media Hub ,Readers Hub ו-Game Hub. עוד מצוידים המכשירים בממשק מיוחד להורדת תכנים מהאינטרנט, דוגמת עדכוני RSS. אנשי עסקים יוכלו ליהנות מהצפנה של המכשיר, רשת VPN של סיסקו (Cisco) ותוכנה לניהול שיחות באינטרנט בטכנולוגיית VoIP.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים