משרד המשפטים האמריקני יבחן בקפידה את הרכישה המתוכננת של AdMeld על ידי גוגל

עקב הבדיקה עלולה סגירת העסקה, שסכומה 400 מיליון דולרים, להידחות - כך על פי בכיר סגן נשיא לפרסום בבאנרים בגוגל ● "לא הופתעתי מההחלטה לבדוק את העסקה, שכן ענף הפרסום בבאנרים עדיין חדש יחסית ומורכב מאוד", כתב

משרד המשפטים האמריקני עתיד לבחון בקפידה את הרכישה המתוכננת של חברת AdMeld על ידי גוגל (Google), בסכום של 400 מיליון דולרים. עקב הבדיקה עלולה סגירת העסקה להידחות – כך כתב ניל מוהאן, סגן נשיא לפרסום בבאנרים בגוגל.

"לא הופתעתי מההחלטה לבדוק את העסקה, שכן ענף הפרסום בבאנרים עדיין חדש יחסית ומורכב מאוד", כתב מוהאן. לדבריו, "נסייע לבדיקה על מנת שתושלם מהר ככל האפשר, נוכח התחרות הגבוהה וההתפתחות המהירה של הענף. אנחנו מבקשים לשרת את לקוחותינו מוקדם ככל האפשר". מוהאן לא ידע לומר מתי תוכל החברה לסגור את העסקה.

חברת AdMeld מספקת מנגנון שמסייע לבעלים של אתרי אינטרנט להחליט היכן הכי כדאי להם לפרסם באנרים, בין אם ברשת DoubleClick של גוגל או במקומות אחרים.

באוגוסט שעבר ערך משרד המשפטים האמריקני בדיקה קפדנית של העסקה לרכישת ITA Software על ידי גוגל, בסכום של 700 מיליון דולרים. עקב כך, ולאחר שגוגל קיבלה על עצמה מגבלות מסוימות, נדחתה סגירת העסקה לאפריל האחרון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים