האם הגולשים מאבדים עניין בגוגל פלוס?

השימוש ברשת החברתית החדשה של גוגל ירד בשבוע האחרון ב-3%, לעומת עלייה של 283% בשבוע שלפני כן ● כמו כן, נרשמה ירידה של 10% בפרק הזמן שבו שהו הגולשים ברשת החברתית החדשה - מקרוב לשש דקות לחמש דקות ו-15 שניות בלבד ● סיבות אפשריות לכך הן העובדה שגוגל פלוס עדיין לא פתוחה לציבור הרחב והמחיקה ההמונית של חשבונות ברשת החברתית החדשה

היקף השימוש בגוגל פלוס (+Google), הרשת החברתית החדשה של גוגל (Google), ירד בשבוע האחרון (החל מ-23 ביולי) ב-3%, לעומת עלייה של 283% שנרשמה בשבוע שעבר – כך עולה מדו"ח שפרסמה חברת המחקר Experian Hitwise. מספר הביקורים בגוגל פלוס הגיע ל- 1.83 מיליון.

כמו כן, נרשמה ירידה של 10% בפרק הזמן שבו שהו הגולשים ברשת החברתית החדשה. בשבוע שהחל ב-23 ביולי הם שהו בה בסך הכול חמש דקות ו- 15 שניות בממוצע, בהשוואה לקרוב לשש דקות בשבוע שהחל ב-16 ביולי.

בשיחת ועידה שנערכה ב-14 ביולי טען לארי פייג', מנכ"ל וממייסדי גוגל, שהמשתמשים שיתפו עד אז יותר ממיליארד פריטים בגוגל פלוס. חברת המחקר comScore דיווחה בשבוע שעבר, כי מספר המשתמשים באתר כבר עולה על 20 מיליון.

הירידה בעניין ברשת החברתית החדשה ניתנת להסבר בכך שהיא עדיין לא פתוחה לציבור הרחב, ובהיעדר חברים – אין למשתמשים סיבה לבלות זמן רב בה והם מעדיפים לעבור לפייסבוק (Facebook), שם נמצאים חבריהם.

סיבה אפשרית נוספת היא המחיקה ההמונית של חשבונות בגוגל פלוס. נראה שהמחיקה נבעה מניסיון ליישם את מדיניות הרשת ביחס לשימוש בשמות אמיתיים, אך המהלך יצר ניכור וחששות דווקא בקרב הקהל שאותו מבקשת החברה לשרת. בהודעה שפרסם בגוגל פלוס הבטיח ברדלי הורוביץ, סגן נשיא לניהול מוצרים בגוגל, לשפר את האופן שבו אוכפת החברה את הכללים המתייחסים לשמות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים