אסוס תשיק מחשבי אולטרה-בוק ברבעון האחרון של 2011

ה-UX21 של אסוס יתבסס על מעבדי ה-Core i של אינטל, כשבמהלך 2012 הם אמורים להיות מוחלפים במעבדי ה-Ivy Bridge החדשים ● מחשבי האולטרה-בוק, אותם הציגה אינטל לראשונה במאי האחרון בתערוכת קומפיוטקס, אמורים להיות דקיקים במיוחד, בעובי של 20 מ"מ ופחות, ולשלב בין הטכנולוגיה הנוכחית של מעבדי אינטל עם תכונות שכיום ניתן למצוא בשוק הטאבלטים, כולל זמן עבודה ממושך יותר

יצרנית המחשבים אסוס (Asus) תהיה ככל הנראה החברה הראשונה שתשיק מחשב שמבוסס על חזון מחשבי האולטרה-בוק (Ultrabook) החדש של אינטל (Intel). המחשבים הללו, אותם הציגה אינטל לראשונה במאי האחרון בתערוכת קומפיוטקס (Computex), אמורים להיות דקיקים במיוחד, בעובי של 20 מ"מ ופחות, ולשלב בין הטכנולוגיה הנוכחית של מעבדי אינטל עם תכונות שכיום ניתן למצוא בשוק הטאבלטים, כולל זמן עבודה ממושך יותר. המחיר שלהם אמור להיות פחות מאלף דולרים.

הדגמים הראשונים שיגיעו לשוק, וכאמור הראשון ביניהם יהיה ה-UX21 של אסוס, יהיו מבוססים על מעבדי ה-Core i הנוכחיים, מעבדי הדור השני של המשפחה, כשבמהלך 2012 הם אמורים להיות מוחלפים במעבדי ה-Ivy Bridge החדשים של אינטל שהוצגו לאחרונה וייוצרו בטכנולוגיה של 22 ננו-מטר.

לפי האתר DigiTimes, אסוס תקדים את מתחרותיה מכיוון שהיא לא סובלת מבעיה של הזמנת מסכים עבור הניידים שלה. עדיין לא ברור אם מחשבי האולטרה-בוק של אייסר (Acer) ודל (Dell) יגיעו בזמן למכירות סוף השנה, מכיוון ששתי החברות סובלות מתפוקה נמוכה של ספקיות המסכים שלהן.

HP טענה שאת מחשבי האולטרה-בוק שלה תייצר פוקסקון (Foxconn), ועל פי השמועות היא הייתה אמורה להשיק את המחשב הראשון שלה בתחום כבר בחודש הקרוב, אך עתה מתברר שזה לא יקרה עבור HP, לפחות עד אמצע 2012.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים