בפייסבוק לא אוהבים את נירוונה: הרשת הסירה את עטיפת האלבום האייקוני נוורמיינד בשל הפרת תנאי השימוש

לפי הרשת החברתית, התמונה נוגדת את הסעיף האוסר פרסום תמונות המציגות עירום, שימוש בסמים או אלימות ● התמונה הועלתה לדף הרשמי של הלהקה המיתולוגית לרגל חגיגות ה-20 לצאת האלבום והוסרה זמן קצר לאחר מכן

פייסבוק (Facebook) החליטה בסוף השבוע להסיר צילום של עטיפת אלבום של להקת הגראנג' המיתולוגית נירוונה. הצילום המפורסם, המופיע על עטיפת האלבום נוורמינד (Nevermind), מציג תינוק עירום שוחה מתחת למים לעבר שטר של דולר המונח כפיתיון על חכה. הצילום הועלה לדף הרשמי של הלהקה לרגל חגיגות ה-20 לצאת האלבום ולקידום מהדורה מחודשת שלו שתראה אור בקרוב.

לפי פייסבוק, התמונה הוסרה לאחר שהפרה את תנאי השימוש של הרשת החברתית, ובמיוחד את הסעיף לפיו "פייסבוק אינה מרשה להעלות תמונות שפוגעות ביחיד או רבים, או שכוללות עירום, שימוש בסמים או אלימות, או כל תמונה אחרת שמפרה את התנאים".

למרות הסלידה של הרשת החברתית הפופולארית, ייצא האלבום במהדורה מחודשת ב-26 בספטמבר בשתי גרסאות חדשות, גרסת "דלוקס" ו-"סופר דלוקס". שתי הגרסאות המחודשות יעברו עריכה מחדש ויכללו שירים של הלהקה שטרם נשמעו. בנוסף, יכללו תוספות מיוחדות, ביניהן קטעים שטרם שוחררו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים