אפל עשירה יותר מהממשל האמריקני

בעוד שסך המזומנים שנותר בקופת הממשל האמריקני עומד על כ-74 מיליארד דולרים, אפל מחזיקה בקופתה כ-76 מיליארד ● סכום המזומנים של גוגל מגיע לכ-39 מיליארד ● סטיב ג'ובס יכול לישון בשקט

ועכשיו האופרה. סטיב ג'ובס

שנתם של לפחות כמה אמריקנים נודדת בלילות לאור חובות הענק של המדינה וחרב חדלות הפירעון ופשיטת הרגל המתנפנפת מעל ראשה. אולם, נדמה שלפחות אזרח אחד של ארצות הברית פחות דואג – סטיב ג'ובס, מנכ"ל אפל (Apple). על פי נתונים שפורסמו באחרונה, לחברה שבראשה הוא עומד יש יותר כסף מאשר לארצות הברית הגדולה כולה.

משרד האוצר האמריקני הודיע בסוף השבוע שנותר בקופת המזומנים של הממשל סך של 73,768 מיליארד דולרים. לעומת זאת, אפל הודיעה במסגרת הדיווח הרבעוני האחרון שלה שבקופת המזומנים שלה יש 75,876 מיליארד דולרים. ככה, לבזבוזים.

לגוגל (Google), לעומת זאת, שנחשבת ליצרנית המזומנים האולטימטיבית, יש "רק" 39.1 מיליארד דולרים להוצאה על רעיונות חדשים, למשל – רשת חברתית.

למיקרוסופט (Microsoft) היה בסוף 2010 סכום גדול קצת יותר מזה של גוגל – 40.23 מיליארד דולרים. עם זאת, אחרי הרכישה של סקייפ (Skype) תמורת 8.5 מיליארד דולרים, נשאר לה קצת פחות.

מצד שני, משרד האוצר האמריקני יכול להדפיס שטרות חדשים, מה שאפל לא יכולה. עם זאת, אם אפל צריכה להמציא מכונות חדשות שיעשירו את הכספות שלה, או אולי לקבל כמה עצות טובות מג'ובס – למה לא?

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים