שיא הורדות יומי לחנות היישומים של נוקיה: 7.62 מיליון הורדות

נוקיה (Nokia) סבלה ברבעון האחרון מירידה ענקית בהכנסות, אבל לפחות בסוף השבוע היא רשמה לעצמה הישג קטן: חנות היישומים שלה Ovi, המיועדת למכשירים מבוססי סימביאן (Symbian), רשמה שיא של 7.62 מיליון הורדות ביום אחד ושברה את השיא הקודם ביותר מ-800 אלף הורדות.

לפי הדיווח באתר המפתחים של החברה, Nokia Developer, הקפיצה הגדולה יחסית בהורדות מ-Ovi נובעת מההחלטה של החברה לבטל את הצורך ברישום לחנות לצורך הורדת יישומים חינמיים דרך ערוץ הרשת הנייד של החנות. עוד מדווחת החברה שהמדינה שמובילה במצעד ההורדות מ-Ovi היא הודו. המשתמשים ההודים, שרובם משתמשים בטלפונים ששייכים לדור הקודם, בו שלטה נוקיה, שילשו לאחרונה את כמות ההורדות שלהם.

למרות שמדובר במספר יפה, נוקיה, גם מהבחינה הזו, נמצאת עדיין רחוק מאוד מאחורי אפל (Apple), שדיווחה לאחרונה על חציית קו ה-15 מיליארד הורדות ב-App Store. תרגום גס של המספר הזה מראה שבכל יום מורדים מאתר החברה למעלה מ-13 מיליון יישומים, אבל כמובן שהמספר בפועל כיום גדול בהרבה.

כמו כן יש לציין שככל הנראה Ovi תמוזג עם חנות היישומים של מיקרוסופט (Microsoft) ברגע שנוקיה תתחיל בהשקה הרשמית של טלפונים המבוססים על Windows Phone 7.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים