אורקל תגייס 1,700 עובדים חדשים ב-EMEA, מתוכם כ-40 בישראל

קמפיין גיוס העובדים ילווה בפרסום בערוצים המסורתיים וכן ברשתות חברתיות, דוגמת פייסבוק וטוויטר ● משה חורב, סגן נשיא באורקל העולמית ומנכ"ל אורקל ישראל: "אנחנו עובדים עם חלק מהחברות הגדולות והחדשניות בעולם וזקוקים לאנשים הנלהבים מהאתגרים שפעילות מסוג זה מציבה בפנינו"

אורקל (Oracle) החלה בימים אלה במהלך לגיוס 1,700 עובדים חדשים לאזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) ולאנשים ומחשבים נודע, כי 40 מהם יגויסו לסניף הישראלי של החברה. קמפיין גיוס העובדים ילווה בפרסום בערוצים המסורתיים וכן ברשתות חברתיות, דוגמת פייסבוק (Facebook) וטוויטר (Twitter).

מהחברה נמסר, כי "מקומות העבודה החדשים הזמינים באורקל נותנים ביטוי לצמיחה והגידול בתחומי הפעילות העסקית של אורקל וכוללים  משרות בכל הרמות – החל בבוגרי אוניברסיטה ועד אנשי מכירות בכירים, מהנדסי קדם מכירות ומשרות נוספות",

עוד נמסר, כי "אורקל מציעה מסלולים מצוינים לקידום הקריירה עבור אנשי מקצוע המבקשים לעבוד בארגון גלובלי מצליח, עם מרכזים  ברחבי העולם בכלל – ובאירופה, המזרח התיכון ואפריקה בפרט. החברה פועלת עם הארגונים הגדולים והחדשניים בעולם, כולל כל החברות ברשימת פורצ'ן 100 – עובדה המאפשרת למגויסים החדשים הזדמנות ליצור קשרים עם המקצוענים הטובים והמבריקים ביותר בתעשייה. לבעלי התפקידים באורקל מוצעים שכר, תגמול והטבות מעולים, כולל תנאי עבודה גמישים והכשרה ברמה גבוהה בתחום ההיי-טק".

משה חורב, סגן נשיא באורקל העולמית ומנכ"ל אורקל ישראל, מסר כי "מדובר בתקופה מרתקת עבורנו. גיוס העובדים החדשים יסייע לספק את הדלק הנוסף הנדרש לצמיחה בתחומי הפעילות העסקית באזור".

לדברי חורב, "קמפיין הגיוס משקף את הדרישה הקיימת לאספקת פתרונות מקצה לקצה, שכוללים חומרה ותוכנה – פתרונות המהונדסים לעבוד יחד. גישה זו מוכחת כמקובלת מאוד בין לקוחותינו, והצמיחה הנובעת מכך, מספקת לנו את ההזדמנות ליצור מקומות עבודה רבים ברחבי האזור. אנחנו עובדים עם חלק מהחברות הגדולות והחדשניות בעולם וזקוקים לאנשים הנלהבים מהאתגרים שפעילות מסוג זה מציבה בפנינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים