פרולוג'יק תשווק בלעדית את מוצרי חברת TriGeo בתחום אבטחת המידע

בימים אלה השלימה SolarWinds את רכישתה של TriGeo, ובכך היא משלימה את סל הפתרונות שלה בתחום אבטחת המידע ● ליאור לוי, מנכ"ל פרולוג'יק, "אין לנו ספק שמרבית מלקוחותינו הקיימים בתחום יבחנו ישימות הטמעת המוצרים, וכך גם לקוחות נוספים רבים, שנמצאים בימים אלה בבחינת מוצרי SolarWinds"

חברת פרולוג'יק, המייצגת בבלעדיות את חברת SolarWinds בישראל, תשווק את מוצרי חברת TriGeo בתחום אבטחת המידע, כחלק מחבילת פתרונות מבית SolarWinds. בימים אלה השלימה SolarWinds את רכישתה של TriGeo, ובכך היא משלימה את סל הפתרונות שלה בתחום אבטחת המידע.

TriGeo פיתחה והובילה פתרונות אבטחת מידע בתחום ניהול לוגים בזמן אמת (Real-Time Log Management & Analysis), הגנת רשתות פרו-אקטיבית ותגובה אקטיבית לבעיות שמתגלות (Proactive Network Defense / Active Response), הגנת USB ואבטחת נקודות קצה (Endpoint Security & USB Defense) וכיסוי לדרישות אבטחת מידע של הרגולציה.

בין לקוחותיה של TriGeo בעולם נמנות AT&T, ספרינט (Sprint), סימנס (Siemens), מסטרכארד (Mastercard), משרד ההגנה האמריקני ו-E&Y.

ליאור לוי, מנכ"ל פרולוג'יקליאור לוי, מנכ"ל פרולוג'יק, אמר שהחברה נמצאת בצמיחה מתמדת והטמיעה את פתרונות SolarWinds בארגונים כגון חברת החשמל, בתי הזיקוק, ישראכרט ובזק בינלאומי. לדבריו, "עם הרחבת סל המוצרים גם לתחום אבטחת המידע, אין לנו ספק שמרבית מלקוחותינו הקיימים בתחום יבחנו ישימות הטמעת המוצרים, וכך גם לקוחות נוספים רבים, שנמצאים בימים אלה בבחינת מוצרי SolarWinds".

היתרונות המשמעותיים בבחירת פתרונות מבית SolarWinds הינם היותם מוצרים מובילים ברמה הטכנולוגית, ללא צורך ביישום מורכב ובהתאמות מיוחדות (Of The Shelf), קלות תפעול ומחיר סביר בהשוואה לפתרונות אחרים.

מדיניות SolarWinds מאפשר לקבל את המוצרים ל-30 יום של התנסות דרך אתר החברה, ללא כל התחייבות.

פרולוג'יק הינה חברה מובילה בתשתיות IT ומספקת קשת של פתרונות ושירותים טכנולוגיים מתקדמים, החל מאספקת שרותיי פיתוח תוכנה וכלה במיקור-חוץ ובשירותיי ייעוץ מקצועי בתחום מערכות המידע לגופים עסקיים ולענפי המשק השונים בשוק הישראלי. החברה הינה המפיץ הבלעדי לפתרונות SolarWinds בישראל וממוקמת בפארק התעשייה אפק בראש העין. פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים