ארצות הברית: מחשב יערוך טקס חתונה בטקסס

בני הזוג המתחתנים בחרו שלא לערוך את טקס הנישואים שלהם באמצעות איש דת חמור סבר - כי אם על ידי המחשב "הכומר ביט", שפותח על ידי אחד מהם ● מדובר במחשב עם צג בקוטר של 30 אינץ', שעל המסך שלו תופיע דמות וירטואלית של אדם ממושקף והקול שלו יישמע דרך המחשב ● השניים מודעים לכך שהסיפור מזמין בדיחות על גיקים, אולם אמרו ש-"כאלה אנחנו"

החתונה של מיגל הנסון ודיאנה ווזלי, שתיערך בקרוב, לא תנוהל על ידי איש דת חמור סבר, אלא על ידי מחשב עם צג בקוטר של 30 אינץ'. על המסך תופיע דמות וירטואלית של אדם ממושקף והקול שלו יישמע דרך המחשב. בצד המסך יופיעו כתוביות ובהן הטקסט שתאמר הדמות.

הנסון, מפתח אינטרנט ויועץ מיחשוב מיוסטון שבטקסס, פיתח את תוכנת החתונה לאחר שבני הזוג לא הצליחו למצוא אף חבר שיוכל לערוך עבורם את הטקס. "אמרתי לעצמי שאצור בעצמי את עורך החתונה שלי", הסביר.

ווזלי, מורה לשפת סימנים בבית ספר תיכון, ציינה שברור לה שהסיפור מזמין בדיחות על גיקים, אך הסבירה, כי "כאלה אנחנו". בני הזוג הכירו באתר האינטרנט Sweet on Geeks, ושניהם חובבים מדע בדיוני ופנטזיה. "זו תהיה, ללא ספק, חתונה של גיקים", הוסיפה.

החתונה תיערך בטקס צנוע בחצר ביתם של הוריה של ווזלי. המחשב, שזכה לכינוי "הכומר ביט", יברך לשלום את 30 משתתפי הטקס בקול מתכתי, יספר כיצד הם הכירו ואז יעבור לטקס. הוא אף אמור להשמיע בדיחה או שתיים.

"אם יש למישהו התנגדות לחתונה, הוא מתבקש שלא להשמיע אותה. ההתנגדות לא תתקבל, כי הנסון תכנת אותי לקבל פקודות רק ממנו", יאמר "הכומר ביט" במהלך הטקס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים