תוכן שיווקי

Prodware רוכשת את גרעין השליטה בחברת Qurius מהולנד ומכריזה על הקמת ברית אסטרטגית בין החברות

בכך הופכת Prodware לשותף הגדול ביותר של מיקרוסופט בעולם בתחום הפתרונות העסקיים (Dynamics CRM & ERP) כמו גם לשותף הגלובאלי היחיד הפעיל בשוק הישראלי

01/08/2011 15:33

Qurius ו-Prodware עושות את הצעד הבא ביצירת שחקן ראשי באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה (EMEA) באספקת פתרונות עסקיים ויישומם. את הברית האסטרטגית יובילו הנהלת שתי הקבוצות כדי לייצר שיתוף פעולה אסטרטגי ומשמעותי. במסגרת המהלך Prodware רוכשת  17.1% ממניות Qurius והופכת לבעל המניות העיקרי בחברה. פיליפ בואזיז, יו"ר מועצת המנהלים של Prodware, מצטרף  לדירקטיוריון Prodware ולין זוולברגן, מנכ"ל Qurius, מצטרף להנהלת פרודוור.

שתי החברות פעילות בתחום הפתרונות העסקיים ומתמחות ביישום הפצת פתרונות ורטיקאליים חדשניים ומקיפים מבוססי מיקרוסופט דיינמיקס לתעשיות בעלות פוטנציאל צמיחה גבוה. במסגרת שיתוף הפעולה יאחדו החברות את מרכזי המחקר והפיתוח שלהן בישראל ובצ'כיה ויקימו חברת בת ייעודית להפצת הפתרונות באמצעות 18 הסניפים של Prodware-Qurius (הולנד, צרפת, גרמניה, אנגליה, ספרד, צ'כיה, בלגיה, לוקסמבורג, ישראל, מרוקו, טוניסיה ועוד) ובאמצעות ערוץ שותפים בינלאומי.

בכך משלימה Prodware מהלך רחב היקף בעל נגיעה ישירה לשוק הישראלי. במהלך שנת 2011 ביצעה Prodware שורה של רכישות ומיזוגים בשוק הישראלי במטרה למצב את הפעילות המקומית של Prodware ישראל כשחקן המוביל בתחומו ביישומי Dynamics. לצורך כך גייסה החברה שורה ארוכה של מנהלים ונושאי משרה בכירים בעלי התמחות ייחודית לעולם הפתרונות העסקיים של מיקרוסופט (MBS). בין השאר הצטרפו לקבוצה יוסי חיימוב (לשעבר מנכ"ל  משותף חברת Effect CRM ומנכ"ל פעילות הפצת Dynamics AX) – כסגן נשיא לפעילות בינלאומית, איציק ג'יני (לשעבר מנהל חטיבת SAP במלם) – כמנכ"ל פעילות ה-AX של Prodware ישראל, מיקי איטין (לשעבר מנכ"ל משותף ב-Effect CRM) – מנהל פעילות ה-R&D של Prodware, ורוב איתן (לשעבר מנהל שותפי CRM במיקרוסופט ישראל ומנהל חטיבת ה-CRM ב-One1 עד לאחרונה) – כסמנכ"ל המכירות של הקבוצה.

יוסי חיימוב, סגן נשיא לפעילות בינלאומית ב-Prodware, מאשר כי "מהלך המיזוג בין הפעילויות מספק לשתי החברות פלטפורמה מצוינת לצמיחה והפצת הפתרונות העסקיים שלנו ומעמד של שותף על במיקרוסופט אשר מזהה את Prodware-Qurius כשותף הפתרונות העסקיים הגדול ביותר בעולם.

לדבריו, "מיזוג פעילות Qurius יאפשר ל-Prodware ישראל להביא לידי ביטוי וביתר שאת את התמהיל הייחודי של העוצמות של שחקן ERP ו-CRM גלובאלי עם הנהלה וצוות מקומי מהמנוסים שבתעשייה המקומית. בכוונתנו להמשיך ולפתח באופן אקטיבי את פעילות ה-Dynamics שלנו בשוק המקומי. עד היום הוכיחה מיקרוסופט את יכולתה לתפוס נתחי שוק מהותיים בעולם הפתרונות העסקיים בישראל, Prodware ישראל ממוצבת כיום יותר מתמיד לפעול יד ביד עם מיקרוסופט בכדי להגשים אטרטגייה עסקית זו!"

אתר החברה

אירועים קרובים