תוכן שיווקי

טריפל סי הכריזה על מודל עסקי לשותפים להרחבת שירותי הענן

הכרזתה יוצרת לשותפים הזדמנות עסקית לכניסה רווחית אל עולם הענן, ללא נטילת סיכונים ● כנס שותפי הענן הראשון בישראל התקיים השבוע בבית טריפל סי

01/08/2011 15:39

טריפל סי השיקה את שרותי הענן הציבורי שלה גם למשווקים בענן הציבורי, באמצעות מודול Reseller. מהלך זה פותח בפני משווקים ואינטגרטורים יכולת לספק שרותי מחשוב ענן ללקוחותיהם, ללא השקעה ראשונית, תוך הסתמכות על שרותי ענן מקומיים. המודל החדש מאפשר לשותפים לשווק משאבים מיישומי הענן של TripleCloud תוך שימוש במערכות ניהול המשתמשים, היישום והכספים של מערכת הענן הציבורי.

השותפים יכולים להשתמש בתשתיות ניהול, שעלותן נאמדת במיליוני דולרים, בעלות זניחה ושולית המאפשרת להם כניסה חלקה, קלה ונוחה לעולם הענן. הודות למודל החדש יוכל כל שותף/משווק לבצע באופן עצמאי לחלוטין את החיבור של משתמש חדש, לשדרג מהירות או לבצע ניתוק של לקוח קיים. המשווק יוכל לנהל את חשבונות לקוחותיו בכל שעות היממה וכל זאת ללא מעורבות של מוקד טלפוני אנושי.

דוגמא לחברה שבחרה להצטרף למודל השותפים של טריפל סי הנה אוריון סקיור. ליאור וקנין ואורן גלוסקא, מבעלי החברה ומנהליה, מובילים כיום את המהלך של מעבר לטכנולוגיית הענן לכלל לקוחותיהם, באמצעות המערכות והכלים המקצועיים שטריפל סי מעמידה לה לצורך כך. "למחשוב ענן יתרונות רבים והוא מביא לייעול וגמישות של מערך ה-IT בארגון", מסביר ליאור וקנין. "הנוחות והנגישות לחומרים היושבים בענן, ניהול שרת הדואר Exchange בצורה בלתי אמצעית ושיתוף היומנים הופך את חיי היום יום בארגון לפשוטים ונוחים יותר".

אורן גלוסקא מוסיף ומציין, כי "השימוש במערכות טריפל סי במודל החדש, מאפשר לנו, כחברת IT, להעביר את הלקוח הסופי לטכנולוגיית הענן בצורה פשוטה וקלה וזאת תוך ניהול וניטור האפליקציות שברשותו, ביעילות ומקצועיות. כמו כן, אפשרויות הבילינג של המערכת מאפשרות לנו לספק ללקוח גמישות מרבית והתאמה לחבילה המתאימה לו ביותר, על פי צרכיו המיוחדים".

ארז רוזנבאום, מנהל הענן בטריפל סי מסביר כי באמצעות המודל פותחת טריפל סי בפני משווקים ואינטגרטורים את היכולת לספק שרותי מחשוב ענן ללקוחותיהם, ללא השקעה ראשונית ולהשתמש בטכנולוגיה ובשרותי ענן מקומיים עם Latency נמוך ותמיכה מקומית – ובעברית (!). לדבריו, המודל מאפשר שדרוג יכולות המשווק ליצירת חנות מסחר וירטואלית ממותגת, הקמת מערך קישור לסליקה עצמית ולמעשה הפיכתו למשווק שרותי ענן עצמאי כלפי הלקוח".

רמי נחום, מנכ"ל טריפל סי: "מודל זה ממצב את ענן TripleCloud כענן הציבורי האוטומטי היחיד והגדול בישראל. מאז ומתמיד ראתה טריפל סי בשותפי ענן מודל להצלחה. שיתוף פעולה זה, נותן לשותף הזדמנות להיות ממוקד בלקוחות שלו, במקום לדאוג לתשתיות וזמינות ולהתחרות בחברות גדולות ובינלאומיות. המודל העסקי המיוחד שלנו מאפשר גמישות של רווחיות, עם חופש הבחירה לתמחר את השירותים באופן עצמאי. שותף מומחה ובעל ידע, יוכל להגיע למסה קריטית של לקוחות בענן, ולשרת את לקוחותיו לאורך זמן במערכת זו". לדבריו טריפל סי תמשיך להוביל את הענן הציבורי, תוך שימת דגש על פיתוח הענן למשווקים וללקוחותיהם.

לענן TripleCloud

אירועים קרובים