יעל תקים מערכת לניהול ניידות המספרים באיתוראן תקשורת; ההיקף: יותר ממיליון שקלים

במסגרת הפרויקט קבוצת יעל תקים, תתפעל ותבצע תמיכה ותחזוקה של מערכת ניידות המספרים של איתוראן ● המערכת שתוקם מבוססת על הטכנולוגיה של טיבקו ומאפשרת את המעבר ממפעיל תקשורת אחד לאחר ללא צורך בשינוי מספר הטלפון הקיים של המנוי ● על פי התחזית, היא תטפל בעשרות אלפי תעבורות מידע בחודש

קבוצת יעל תקים עבור איתוראן תקשורת, שהפכה באחרונה למפעיל וירטואלי (MVNO), את מערכת התמיכה הממוחשבת לפרויקט ניידות המספרים. הפרויקט החל השבוע וצפוי להסתיים ברבעון האחרון של השנה. היקפו עומד על יותר ממיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט קבוצת יעל תקים, תתפעל ותבצע תמיכה ותחזוקה של מערכת ניידות המספרים של איתוראן. המערכת שתוקם מבוססת על הטכנולוגיה של טיבקו (TIBCO), שהותקנה בעבר בפלאפון, פרטנר, בזק ו-012-סמייל. פלטפורמה זו מאפשרת את המעבר ממפעיל תקשורת אחד לאחר ללא צורך בשינוי מספר הטלפון הקיים של המנוי. על פי התחזית, המערכת תטפל בעשרות אלפי תעבורות מידע בחודש.

לאחר עליית המערכת תמשיך יעל ותבצע באופן שוטף עבור איתוראן תמיכת משתמשים, תמיכה בבדיקות, אדמיניסטרציה ותפעול אפליקטיבי, התקנות ושדרוג גרסאות. זאת, לצד תחזוקה כוללת של סביבת הייצור, הגיבוי והבדיקות.

לדברי יחיאל בן שושן, מנהל פעילות הסלולר של איתוראן, "הפתרון שיוטמע יסייע לנייד אלינו מספרים רבים תוך זמן קצר".

שי גנות, מנהל אגף תהליכים עסקיים ביעל תוכנה, אמר ש-"המערכת של טיבקו תסייע לאנשי איתוראן להתמקד בתהליכים העסקיים ולייצר יתרון יחסי בשוק הניידות התחרותי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים