eWave תקים אתר אינטרנט חדש לבנק ירושלים בפרויקט בהיקף של יותר משני מיליון שקלים

החברה תיישם בבנק, בנוסף, שכבת אינטגרציה תואמת ● האתר החדש ושכבת האינטגרציה יספקו לבנק ירושלים פתרון שיאפשר לו להטמיע יישומים מתקדמים של שירות עצמי ללקוחותיו ● הפרויקט מבוצע במסגרת שדרוג תשתיות המיחשוב של הבנק והקמת מערכת CRM שמבצעת טלדור

קבוצת התוכנה הישראלית eWave תקים את אתר האינטרנט החדש של בנק ירושלים ותיישם בבנק שכבת אינטגרציה תואמת. הפרויקט מבוצע במסגרת שדרוג תשתיות המיחשוב של הבנק והקמת מערכת CRM שמבצעת טלדור בהיקף של 20 מיליון שקלים. הפרויקט הנוכחי החל לפני חודש וחצי ויסתיים במהלך המחצית השנייה של 2012. היקפו מוערך ביותר משני מיליון שקלים.

האתר החדש ושכבת האינטגרציה יספקו, בנוסף לצרכים התדמיתיים של הבנק, פתרון שיאפשר לו להטמיע יישומים מתקדמים של שירות עצמי ללקוחותיו. כך יוכל הבנק לספק חווית משתמש אחידה בכל שירותי האינטרנט שלו. זאת, בניגוד לתפישה הרווחת במערכת הבנקאית, המפרידה בין המסרים השיווקיים ("האתר השיווקי") לבין האלמנטים התפעוליים ("אתר הפעולות").

בהיבט הטכנולוגי, האתר החדש יהווה את הבסיס להתאמת בנק ירושלים לשינויים עסקיים באופן גמיש באמצעות יישום ארכיטקטורה מוכוונת שירותים (SOA). האתר יוקם על גבי פלטפורמת SharePoint 2010 של מיקרוסופט (Microsoft), תוך שימוש בתשתיות תוכנה ופתרונות שפותחו ב-eWave בתחומי הפיננסים והשירות העצמי. תשתית ה-SOA תיושם באמצעות Oracle Service BUS של אורקל (Oracle).

מערכת האינטרנט החדשה וכלל הערוצים המקוונים מהווים בסיס למהלך הצמיחה הקמעונאית שהבנק מתכנן. כך, מצפים בבנק ירושלים, כי ערוצים אלה יספקו את מירב השירותים והיכולות ללקוחות באופן זמין, ברור ואמין.

יאיר ששון, סמנכ"ל מכירות ושיווק ב-eWave, ציין שלמיטב ידיעתו, "מדובר באתר השירות העצמי הראשון בעולם בתחום הבנקאות שמבוסס במלואו על SharePoint 2010". הוא הסביר, כי "מדובר בפלטפורמה עסקית שמשלבת בין הפורטלים הארגוניים וכלי ניהול התוכן, ומאפשרת שיתוף מידע וידע בארגון ומחוצה לו. כמו כן, היא כוללת, בין היתר, הפעלת יכולות של רשתות חברתיות, יכולות חיפוש ובינה עסקית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים