פייסבוק: יוזמה חדשה נועדה למשוך עסקים לרשת החברתית

תחת דף הפתרונות השיווקיים שלה מציעה הרשת החברתית מספר כלים חדשים שהבולט בהם הוא סיפורים ממומנים ● לפי פייסבוק, פעילות של משתמשים בדף העסקי תיצור סיפור אודות אותה פעילות, שתופיע בדף האישי של המשתמש ● הסיפור, שיופיע לצד תזרים החדשות של המשתמש, יהיה גלוי לעין לכל מי שמבקר בדף שלו, ואותו משתמש יוכל להפיצו הלאה לחבריו כשהמטרה, על פי החברה, היא להרחיב את רשת הלקוחות הפוטנציאליים, וכתוצאה מכך להגדיל את המכירות

פייסבוק (Facebook) ממקדת מאמצים על מנת למשוך עסקים להשתמש בשירותים שלה כדי לקדם את עצמם. תחת דף הפתרונות השיווקיים שלה פתחה החברה יוזמה חדשה שמכוונת ישירות אל עסקים וחברות ומעודדת אותם להשתמש ברשת כדי להגיע אל לקוחות פוטנציאליים, כשהיא מציעה מספר כלים חדשים שהבולט בהם הוא סיפורים ממומנים, וזאת מעבר לבניית דפים, מודעות רגילות ושימוש בכלים שונים כדי לבנות יישומים.

לפי פייסבוק, פעילות של משתמשים בדף העסקי תיצור סיפור אודות אותה פעילות, שתופיע בדף האישי של המשתמש. הסיפור, שיופיע לצד תזרים החדשות של המשתמש, יהיה גלוי לעין לכל מי שמבקר בדף שלו, ואותו משתמש יוכל להפיצו הלאה לחבריו כשהמטרה, על פי החברה, היא להרחיב את רשת הלקוחות הפוטנציאליים, וכתוצאה מכך להגדיל את המכירות.

הסיפורים הממומנים יופיעו בעמודה הצדדית, השמאלית עבור מי שמשתמש בפייסבוק בעברית, תחת הכותרת סיפור ממומן. "בדרך-כלל, אנשים מתעניינים בנושאים שמעניינים את החברים שלהם. זו הסיבה שאוסף החדשות הוא חלק כל כך חשוב בפייסבוק: הסיפורים באוסף החדשות מאפשרים לחברים להראות זה לזה מה הם אוהבים. עכשיו, הודות לסיפורים הממומנים, באפשרותך להגביר את הנראות של הסיפורים באוסף החדשות שקשורים לארגון או לעסק שלך", נכתב בדף המיועד לנושא.

החברה מציעה למשתמשים עסקיים שבעה סוגי סיפורים, וכמו במקרה של רכישת מודעות, ניתן לקבוע תקציב, קהל יעד וכן את הפעילויות שיגרמו להופעת הסיפורים, החל מביקור בדף, דרך שימוש ביישום וכו'.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים