תוכן שיווקי

סיפלמנטיה השיגה Symantec Master Specialization בתחום הגנת הנתונים

03/08/2011 15:34

חברת סיפלמנטיה הודיעה, כי היא השיגה Symantec Master Specialization בתחום הגנת הנתונים. Symantec Master Specialization הינה תוכנית להכרת השותפים העסקיים של סימנטק (Symantec) בעלי מומחיות, מחויבות ויכולת מוכחת לספק פתרונות של החברה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מומחי Symantec Master משיגים את מעמדם הבלעדי על ידי עמידה בדרישות גבוהות שמוכיחות ידע, מיומנות ויכולת לספק שירותים בהתאם להנחיות והמלצות סימנטק.

ראוי לציין כי, חברת סימפלמנטיה הינה החברה הראשונה בישראל אשר הוסמכה כ-Master Specialization על ידי סימנטקבתחום ההגנה על הנתונים. בהשגת ה-Symantec Master Specialization, סיפלמנטיה הוכיחה השקעה ומומחיות עמוקה באספקת שירותי ייעוץ ושירותים טכניים מתקדמים בהגנת הנתונים בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר של סימנטק.

באמצעות ה-Master Specialization של סימנטק, סיפלמנטיה תוכל להמשיך להעניק ללקוחותיה שירותים מתקדמים בסטנדרטים בינלאומיים, על פי הנחיות והמלצות היצרן. אנו, בסיפלמנטיה, עושים כמיטב יכולתנו כדי לספק את מיטב שירותי הייעוץ המתקדמים והאיכותיים ביותר ללקוחותינו ולכן נמשיך לפתח מיומנויות ומומחיות בתחומי הגנה על הנתונים, זמינות גבוהה ואבטחה מבוססי סימנטק ושותפים נוספים.

אירועים קרובים