אבי הוכמן, מנכ"ל דואר ישראל לשעבר: "הצטיינותה של רלי חצתה גבולות"

"רלי היתה אישה אשר העניקה משמעות אמיתית למילה 'חיים'. מותה הוא אובדן גדול וההלם על לכתה בטרם עת עדיין עוטף אותי", כותב הוכמן, איתו עבדה מרידור במשך חמש שנים ● אנשים ומחשבים מזמין את מכריה ומוקירי זכרה של מרידור לשלוח למערכת דברי זיכרון נוספים

עשרות מנהלים, מנמ"רים ובכירים נוספים מכל מגזרי המשק, השתתפו אמש (ג') בהלווייתה של רלי מרידור ז"ל, שהלכה לעולמה באופן פתאומי. בין המלווים אותה לדרכה האחרונה היה גם אבי הוכמן, מנכ"ל דואר ישראל לשעבר, איתו עבדה מרידור במשך חמש שנים.

"רלי הייתה אחת המנהלות הראשונות שגייסתי לשליחות ציבורית בדואר ישראל", כתב הוכמן בדברי ההספד ששלח למערכת אנשים ומחשבים. "לדבר על רלי בלשון עבר זה בלתי נתפס. הכאב כה עצום. האתגר בתפקיד סמנכ"ל מערכות המידע שייעדתי לרלי, היה עצום: לסייע לי בהעברת רשות הדואר לחברת דואר ישראל, הנשענת על שירותים עתירי ידע וטכנולוגיה. אך רלי הייתה מסוג המנהלים של 'שגר ושכח' – אין משימה שהיתה גדולה עליה, אין משימה שלא עמדה בה".

"הצטיינותה חצתה גבולות והיא הוכרה כמנמ"רית מצטיינת בין עמיתיה", הוסיף הוכמן. "בעיני, היא היתה מצטיינת כל הזמן – הן ברמה האישית והן ברמה המקצועית. אישיותה היתה כובשת, חייכנית, נמרצת ותוססת ברמ"ח איבריה".

לדבריו, "רלי היתה אישה אשר העניקה משמעות אמיתית למילה 'חיים'. מותה הוא אובדן גדול וההלם על לכתה בטרם עת עדיין עוטף אותי. תנחומי למשפחה, לבעל, ולילדים שכה אהבה. איבדנו חברה אמיתית ואשת מקצוע למופת. יהי זכרה ברוך".

אנשים ומחשבים יקדיש בימים הקרובים דברים לזכרה של רלי מרידור ז"ל. מכריה ומוקירי זכרה מוזמנים לשלוח למערכת דברי זיכרון בדוא"ל או באמצעות עמוד הפייסבוק של אנשים ומחשבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים