אחותו של מרק צוקרברג פורשת מפייסבוק – ותקים חברת ייעוץ בתחום המדיה החברתית

לאחר שש שנים של פעילות פורשת רנדי צוקרברג מהרשת החברתית כדי להתחיל בדרך חדשה ● במכתב ההתפטרות שלה היא כתבה, כי "כעת נוצרה הזדמנות מצוינת להקמת חברה נוספת שתתמקד במגמות המלהיבות של ענף המדיה" ● בפייסבוק אישרו את הפרטים, אולם מרק צוקרברג עצמו לא הגיב

רנדי צוקרברג, אחותו של מרק צוקרברג, מנכ"ל וממייסדי פייסבוק (Facebook), פורשת מהחברה לאחר שש שנים ומקימה חברה שתייעץ בתחום המדיה החברתית. בשלושת החודשים האחרונים הייתה צוקרברג בחופשת לידה ונראה שכעת היא מבקשת לצאת לדרך חדשה.

במכתב ההתפטרות כתבה צוקרברג, כי "בשנים שבהן עבדתי בפייסבוק השקעתי מהלב ומהנשמה בקידום המדיה והצגת תפיסות חדשות שזכו בהמשך לאימוץ נרחב. השגנו התקדמות עצומה, אך נותר עוד מקום רב לשיפור. כעת נוצרה הזדמנות מצוינת להקמת חברה נוספת שתתמקד במגמות המלהיבות של ענף המדיה".

בהודעה רשמית שפרסמה פייסבוק בעקבות ההתפטרות נכתב, כי "אנחנו מאשרים שרנדי החליטה לפרוש מפייסבוק ולהקים חברה משלה, ומודים לה על תרומתה החשובה". לא נמסרה תגובה ממרק צוקרברג עצמו.

החברה שתקים רנדי צוקרברג תיקרא, ככל הנראה, RtoZ Media (ר"ת של שמה של מייסדת החברה). סביר להניח שהחברה החדשה תזכה לתשומת לב רבה, שכן צוקרברג פעלה בפייסבוק מאז ימיה הראשונים והיא נחשבת לדמות ידועה ומשפיעה, הן בפייסבוק והן בעמק הסיליקון. לא מכבר היא הייתה מועמדת לפרס אמי על שידור חי בעקבות עבודתה בתוכנית Facebook Live, שאותה יצרה והנחתה עבור הרשת החברתית.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורן

    כאילו שמישהו היה צריך אותה בפייסבוק,סתם התמזל מזלה שהיא אחות של מארק

אירועים קרובים