עידור תרחיב את סביבת בסיסי הנתונים בלאומית שירותי בריאות בפרויקט בהיקף רבע מיליון שקלים

הפרויקט להרחבת שדות בבסיסי הנתונים בסביבת IBM System I מקיף את כל ספריות הנתונים והתוכנה בסביבת System I ● הוא כולל סריקה אוטומטית של הגדרות בסיס הנתונים והתוכנה, סימון ותיקון שיטתי של כל הקבצים, המסכים, הדו"חות והתוכניות המושפעות מהרחבת השדות והסבת הנתונים למבנה החדש

עידור מערכות מבצעת בימים אלה פרויקט להרחבת שדות בבסיסי הנתונים של מערך ה-IT בלאומית שירותי בריאות. הפרויקט החל באחרונה וצפוי להסתיים עד סוף השנה, והיקפו הכספי עומד על כרבע מיליון שקלים.

מדובר בפרויקט להרחבת שדות בבסיסי הנתונים בסביבת IBM System I שמקיף את כל ספריות הנתונים והתוכנה בסביבת System I. הוא כולל סריקה אוטומטית של הגדרות בסיס הנתונים והתוכנה, סימון ותיקון שיטתי של כל הקבצים, המסכים, הדו"חות והתוכניות המושפעות מהרחבת השדות והסבת הנתונים למבנה החדש. הפרויקט מבוצע באמצעות מוצר התוכנה ECR/400, פרי פיתוח של עידור.

לדברי מוריס קסנר, סמנכ"ל מערכות מידע בלאומית שירותי בריאות, "הפרויקט מבוצע כחלק משיפור ושדרוג מתמיד של מערכות ה-IT שלנו, לצרכי הפעילות השוטפת והשירות למבוטחי הקופה". קסנר ציין, כי "שינוי ורטיקלי כזה, שמקיף את כל מערך המיחשוב הארגוני שלנו, חייב להתבצע בפרק זמן קצר ככל האפשר, בצורה שיטתית וממוקדת, באמצעות כלי תוכנה אוטומטיים ומתודולגיית עבודה מסודרת".

עופר דה-פיצ'וטו, מנכ"ל עידור, ציין שיש לחברה ניסיון רציף ומתמשך של 15 שנים בביצוע פרויקטי מיפוי והסבה של בסיסי נתונים ותוכנה בסביבת IBM System I. הוא הוסיף, כי "הפרויקט בלאומית מצטרף לפרויקטי הסבה רבים שביצענו בישראל ובחוץ לארץ, תוך שימוש בכלי תוכנה אוטומטיים שפותחו בחברה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ירון

    מהכרות עם צוות האנשים בחברת עידור , אני בטוח שהפרוייקט יהיה הצלחה !

אירועים קרובים