יובל ביתן, דואר ישראל: "רלי ידעה לשלב בין הצד התפעולי, למטרות העסקיות של הארגון"

"עבור רלי, המפתח להצלחה היה טמון ביכולת שלה 'לעבוד עם'. באמצעות שיחה בגובה העיניים, התמדה, נחישות ומחשבה יצירתית, הביאה רלי את הגורמים השונים לעבוד יחד איתה למען הצלחת הפרויקט, תוך אמונה שהם עושים את הדבר הנכון", סופד ביתן, מנהל מערך ה-iPost בדואר ישראל, לרלי מרידור ז"ל

"הכרתי את רלי במסגרת עבודת ההקמה של מערכת iPost בדואר ישראל. במשך כשלוש שנים הייתה לי הזכות לראות מקרוב איך היא מנווטת בין הגורמים השונים הפועלים להקמת המערכת", סופד יובל ביתן, מנהל מערך ה-iPost בדואר ישראל, לרלי מרידור ז"ל, שנפטרה בשבוע שעבר.

"הקמת מערכת חדשה היא תהליך מורכב, אך רלי הייתה מסוג המנמ"רים שרואים לא רק את הצד התפעלי של מערכות המידע, אלא משלבים את פעילות מערכות מידע במטרות העסקיות של הארגון. היא הובילה את הפעילות מטעם הנהלת דואר ישראל בנחישות ובהתמדה".

לרלי, כותב ביתן, "הייתה את היכולת המופלאה לעבוד עם כל אחד מהגורמים הקשורים להקמת המערכת – העובדים שלה, העמיתים שלה בדואר ישראל, הספקים והמנמ"רים-עמיתים שלה, שחלקם הפכו ללקוחות. עבור רלי, המפתח להצלחה היה טמון ביכולת שלה 'לעבוד עם'. באמצעות שיחה בגובה העיניים, התמדה, נחישות ומחשבה יצירתית, הביאה רלי את הגורמים השונים לעבוד יחד איתה למען הצלחת הפרויקט, תוך אמונה שהם עושים את הדבר הנכון".

"קשה לדבר על רלי בלשון עבר", מסכם ביתן. "כולנו נזכור את רלי בזכות הדברים שלמדנו ממנה, ודברים אלו ילוו אותנו במהלך כל הפעילות המקצועית שלנו בעתיד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים