לאומי דיגיטל השיקה יישום המאפשר לקבל מידע על חשבונות ללא כניסה לאתר הבנק

היישום, Leumi widget, מאפשר לגשת לחשבונות העו"ש ישירות מפייסבוק, מ-iGoogle או משולחן העבודה של המחשב ● כמו כן, ניתן לראות באמצעותו מידע אודות ריכוז יתרות, כרטיסי אשראי, תנועות בחשבון, הלוואות וניירות ערך

לאומי דיגיטל השיקה בימים אלה את יישום Leumi widget, המאפשר לגולשים לקבל מידע עדכני מהחשבון שלהם ישירות למחשב האישי, מבלי שיצטרכו להיכנס לאתר לאומי. ניתן לבחור להתקין את היישום בשולחן העבודה, בעמוד הפייסבוק (Facebook) של המשתמש או בדף הבית האישי שלו ב- iGoogle.

באמצעות היישום יוכלו לקוחות בנק לאומי המנויים לאתר לאומי באינטרנט לקבל מידע רחב בתצוגות ובחתכים שונים, כמו ריכוז יתרות בחשבונות העו"ש, מידע על כרטיסי אשראי, ניירות ערך, כולל שווי התיק, פירוט המרכיבים בתיק ועוד. פקדונות וחסכונות, הלוואות שקליות, משכנתאות ומטבע חוץ. בנוסף, הם יוכלו לעקוב אחר תנועות בחשבון, לרבות תנועות עתידיות.

היישום הינו מאובטח וזמין להורדה באתר "לאומי labs". מהבנק נמסר, כי היישום פותח על פי סטנדרטים גבוהים של אבטחת מידע ותוך דגש על פרטיות הלקוח.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שושו השועל

    חבל שאם לא מפתחים ווידג'ט אמיתי לדוגמא למכשירי האנדרואיד השונים ובכלל חברה שחרטה על דגלה את היותה "דיגיטלית" נמצאת במרקט של אנדרואיד עם אפלקציה זוועתית וכעורה.

אירועים קרובים