תוכן שיווקי

כך תעמדו ביעדי ה-SLA באופן פרואקטיבי ותצמצמו עלויות ועיכובים

דו"ח שפרסמה חברת UC4 מסביר כיצד לעמוד ביעדי SLA קריטיים ולצמצם קנסות יקרים, בעזרת פלטפורמת אוטומציה חכמה, שמסייעת להגיב לתבניות מתהוות באופן פרואקטיבי

08/08/2011 17:53

עמידה ב-SLA בסביבת IT מורכבת דורשת יותר מאוטומציה – היא דורשת איתור פרואקטיבי של הדינמיקה המשתנה של העסק שלך ומתן תגובה בזמן אמת. חברות נדרשות היום להיות אג'יליות ובעלות שליטה מלאה בתהליכי האוטומציה שלהן, במטרה לצמצם קנסות SLA יקרים ועיכובים מיותרים.

בעזרת דו"ח חדש של חברת UC4, שכותרתו "Manage SLAs More Effectively by Predictively Aligning IT Performance and Service Levels", תוכלו לקבל תובנות בעלות ערך לגבי הטיפול בבעיות פוטנציאליות, לפני שהן הופכות להפרות SLA. זאת, בעזרת ניטור פרואקטיבי של רמות השירות באמצעות פלטפורמת אוטומציה חכמה.

להורדת הדו"ח

•    איך להעצים את איכות השירות בעזרת הנעת תהליכים עסקיים, אפליקציות ותשתיות, תוך הימנעות מהתערבות ידנית

•    איך לשפר את התפוקה ולצמצם את העלויות בעזרת אופטימיזציית ביצועים בזמן אמת

•    איך ליישר את מטרות הארגון עם מטרות ה-IT באמצעות מתן שקיפות מוחלטת למשתמשים, שמאפשרת לכל הגורמים הרלוונטיים להיות מעודכנים

נראה לכם איך לעמוד ביעדי ה-SLA באופן פרואקטיבי ולצמצם עלויות ועיכובים. הורידו את הדו"ח כדי ללמוד עוד.

ל-UC4 העולמית מרכזים בארה"ב ובאירופה. החברה קיימת משנת 1985 ומתמחה בכלי אוטומציה, Orchestration, Workload Automation ותזמון של תהליכים חוצי ארגון. בחברה כ-300 עובדים המתמחים רק בתחום הזה, ומכירותיה כ- 100 מיליון דולר.

בנפיט טכנולוג'יס 2010 הינה השותפה העסקית של UC4 העולמית בישראל. בין לקוחות בנפיט בישראל ניתן חברות ביטוח מובילות, חברות תעשייה גדולות, חברות מסחר ושירותים ועוד. כל אלה משתמשים בתוכנת האוטומציה של UC4 על בסיס שוטף ורחב שמקיף את כל תחומי הפעילות של הארגונים הגדולים, מפעיל את כל התהליכים המופעלים בארגון, הן בתחומים של אפליקציות ויישומים והן בתחומים של ניהול יעיל וחכם של תשתיות וירטואליות כמו גם פיזיות. כל זאת, על מנת להבטיח רצף וזמינות אופטימליים של כל משאבי הארגון והכי חשוב – עמידה ביעדים העסקיים של הארגון ללא פשרות.

בנפיט טכנולוג'יס 2010 נרכשה ממייסדיה ביולי 2010 ופתרונותיה מבוססים על תשתיות וירטואליות בשילוב עם כלי אוטומציה וניהול של אפליקציות ותשתיות וירטואליות ופיזיות להבטחת המשכיות עסקית.

אירועים קרובים