מלם מערכות הטמיעה פתרון לתכנון ובקרה פיננסית ברכבת; ההיקף: חצי מיליון שקלים

המערכת שהוטמעה תשמש לתכנון התקציב השוטף של רכבת ישראל ● מטרות הפרויקט הן לייצר תהליך אחיד ומבוקר של תכנון התקציב, להבטיח אמינות ודיוק נתונים ולצמצם את משך התהליכים הנדרשים לבניית התקציב ● פרויקט ההטמעה נמשך חמישה חודשים בלבד, מתוך כוונה של רכבת ישראל להשתמש במערכת כבר במהלך שנת 2012

מלם מערכות, מקבוצת מלם-תים, השלימה הטמעת פתרון תכנון ובקרה פיננסית ברכבת ישראל, בהיקף של חצי מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט הטמיעה מלם מערכות מערכת BPC (ר"ת Business Planning and Consolidation) מבית סאפ (SAP) להכנת התקציב השוטף של הרכבת. הפרויקט בוצע על ידי חטיבת SAP במלם מערכות, בשיתוף חטיבת מערכות מידע ומשתמשי מפתח ברכבת.

מטרות הפרויקט הן לייצר תהליך אחיד ומבוקר של תכנון תקציב, להבטיח אמינות ודיוק נתונים, ליצור סביבת עבודה נוחה וידידותית למשתמש ולצמצם את משך התהליך והמשאבים הנדרשים לבניית התקציב במערכת. הפרויקט נמשך כחמישה חודשים, ובכוונתה של רכבת ישראל לממש את באמצעות המערכת החדשה את תוכנית התקציב לשנת 2012.

לליב ברעם אלקיים, סמנכ"ל הכספים של רכבת ישראל, אמרה ש-"מערכת ה-BPC שעלתה לאוויר תשמש לתכנון התקציב השוטף שלנו, החל מתכנון תקציב השנה הבאה, שהחל בימים אלה. הכלי החדש יאפשר תכנון ובקרה ברזולוציה גבוהה יותר, 'מלמטה', בהתאם לפרמטרים ומודלים שהוגדרו מראש בכל תחום". היא הוסיפה, כי המערכת מרכזת את כל נתוני התכנון במקום אחד, בשונה למצב שהיה עד כה, שבו בוצע תכנון מבוזר באמצעות אקסל (Excel). "כתוצאה מכך", ציינה, "נוצרת שקיפות נתונים, אפשרות לבקרה הדוקה יותר על הוצאותיה השוטפות של החברה ותמיכה בקבלת החלטות והערכת סיכונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים