האוונגליסט של חלונות פון עוזב את מיקרוסופט לטובת מיזם פרטי

קינדל, שעבד במיקרוסופט למעלה מ-21 שנים, היה מהאחראים לכך שמיקרוסופט החליטה להפסיק את הפיתוח של Windows Mobile לאחר גרסה 6.5, לפני כשנתיים וחצי, ולבנות מערכת הפעלה חדשה לחלוטין ● רק השבוע פורסם כי נתח השוק של חלונות פון ירד בארצות הברית ל-5.8% בלבד אך קינדל, לטענתו, אינו נוטש את הספינה הטובעת אלא חושב שזה העיתוי הנכון מבחינתו לצאת לדרך חדשה

צ'ארלי קינדל, ששימש עד השבוע כמנכ"ל קבוצת המפתחים עבור חלונות פון (Windows Phone) במיקרוסופט (Microsoft), ומי שנחשב לאוונגליסט של מערכת ההפעלה החדשה של החברה שמיועדת לטלפונים חכמים, הודיע על עזיבת החברה לטובת מיזם פרטי.

קינדל, שעבד במיקרוסופט למעלה מ-21 שנים, היה מהאחראים לכך שמיקרוסופט החליטה להפסיק את הפיתוח של חלונות מובייל (Windows Mobile) לאחר גרסה 6.5, לפני כשנתיים וחצי, ולבנות מערכת הפעלה חדשה לחלוטין. קינדל היה אחראי בתקופה האחרונה בעיקר לפיתוח האקו-סיסטם שימשוך מפתחים פוטנציאליים לכתוב יישומים עבור מערכת ההפעלה שמתחרה באנדרואיד (Android) וב-iOS של אפל (Apple).

קינדל עוזב את החברה בתקופה בה עתידה של מערכת ההפעלה שהוא קידם נמצא תחת סימן שאלה גדול. כזכור, רק השבוע פורסם כי נתח השוק של חלונות פון הולך ומצטמצם בהדרגה וירד בארצות הברית ל- 5.8% בלבד.

עם זאת, קינדל, לטענתו, אינו נוטש את הספינה הטובעת אלא חושב שזה העיתוי הנכון מבחינתו לצאת לדרך חדשה. לגבי חלונות פון הוא כתב בבלוג האישי שלו, בהודעת הפרידה, כי "אני אולי אפסיק להשתמש בחלק מהמוצרים של מיקרוסופט עכשיו כשאני כבר לא אהיה כאן, אבל לא אפסיק להשתמש בחלונות פון. זהו המוצר הכי טוב שמיקרוסופט ייצרה מאז ומעולם. אל תוותרו!".

קינדל לא סיפק יותר מדי פרטים אודות עיסוקו החדש, אך כתב כי מדובר בחברת הזנק שקשורה לספורט, פרסום, ניידות, רשתות חברתיות וטכנולוגיית הענן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים