טושיבה: לא נעמוד בצפי מכירות הפלאש שלנו

ראש יחידת המוליכים בטושיבה אמר, כי צפי החברה להיקף המכירות בתחום המוליכים למחצה בחודשים אפריל עד ספטמבר עמד על 712 מיליון דולרים, אולם היא לא תעמוד בו עקב המכירות הנמוכות ● לעומת זאת, לדבריו, מצב שוק בתחום זכרונות הפלאש רע, אולם מצבה של טושיבה טוב יותר - מאחר שיש לה לקוחות גדולים ושהנפילה במחירי שבבי זיכרון הפלאש פגעה בחברה קצת פחות

טושיבה (Toshiba), יצרנית זיכרונות הפלאש (Flash) השנייה בגודלה בעולם, הודיעה השבוע שהמכירות שלה בתחום לא יעמדו, ככל הנראה, בציפיות.

לפי קיושי קוביאשי, ראש יחידת המוליכים בטושיבה, צפי החברה להיקף המכירות בתחום המוליכים למחצה בחודשים אפריל עד ספטמבר עמד על 712 מיליון דולרים. אולם, על אף שבדרך כלל, בתקופה הזו של השנה עולה הביקוש לזיכרונות פלאש מסוג NAND, השנה הוא מגיע בקצב נמוך יותר – לפחות בינתיים. קוביאשי הסביר את הקצב הזה בכך שמכירות ה-PC חלשות, הכלכלות האמריקנית והאירופית מגמגמות והשער של היין – המטבע היפני – גבוה יחסית.

קוביאשי, שאמר את הדברים בתדרוך לכתבים, טען שהמצב בשוק זיכרונות ה-NAND אמנם אינו טוב במיוחד, אולם מצבה של טושיבה טוב יחסית למצב הכללי בשוק. הסיבות לכך, לדבריו, היא שלקוחותיה של החברה גדולים ונהנים ממכירות יציבות ושהנפילה במחירי שבבי זיכרון הפלאש פגעה בחברה קצת פחות. טושיבה, שנמצאת במקום השני אחרי סמסונג (Samsung) במכירה של שבבי זיכרונות, היא ספקית הזיכרונות העיקרית של אפל (Apple). לאור ההצלחה במכירות הטלפונים החכמים והטאבלטים של אפל, נדמה שטושיבה אכן נפגעה קצת פחות מכלל השוק.

יצוין, כי ברבעון שהסתיים ביוני האחרון הודיעה טושיבה על רווחים של כ-21 מליון דולרים בגין עסקי שבבי הזיכרון שלה – ירידה של קצת יותר מ-90% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים