הסיבוב הבא: סמסונג תנסה לבטל את האיסור על מכירת Galaxy tab באירופה

החברה תקבל בסוף החודש הזדמנות להשמיע בפני בית המשפט את טיעוניה מדוע יש לבטל את הצו ולאפשר לה למכור את המחשבים ● באפל מקווים, לעומת זאת, כי בית המשפט יהפוך את צו המניעה הזמני לקבוע

אפל (Apple) וסמסונג (Samsung) נערכות לקראת המערכה הבאה בקרב המשפטי שניטש ביניהן על מכירת מחשבי Galaxy Tab 10.1 באירופה. ב-25 באוגוסט תקבל סמסונג הזדמנות להשמיע את טיעוניה ולהסביר מדוע יש לבטל את צו המניעה הזמני שהוציא בית משפט בגרמניה בשבוע שעבר, אשר אוסר על מכירת מחשבי הלוח מדגמי Galaxy Tab 10.1 במדינות האיחוד האירופי, למעט בהולנד.

בהודעה שפרסמה אפל צוין, כי "אין זה מקרה שהמוצרים האחרונים של סמסונג כה דומים למכשירי iPhone ומחשבי iPad – מעיצוב המארז ועד לממשק המשתמש, ואפילו האריזות שלהם. ההעתקה הבוטה פסולה, וכאשר חברות גונבות מאיתנו רעיונות, מחובתנו להגן על הקניין הרוחני שלנו".

מסמסונג נמסר, כי החברה הופתעה מאוד מצו המניעה, משום שאפילו לא היה ידוע לה שבית המשפט דן בהוצאתו. "העתירה לצו מניעה הוגשה ללא הודעה מוקדמת לסמסונג והצו הוצא מבלי שניתנה לה הזדמנות להעלות עדים או להציג ראיות", על פי החברה. כן נכתב בהודעה, כי "ננקוט בכל האמצעים הנחוצים כדי להבטיח שהמכשירים הניידים המתקדמים שלנו יהיו זמינים ללקוחות באירופה וברחבי העולם".

באוסטרליה, אגב, הגיעה סמסונג להסכם פשרה עם אפל שלפיו אסור לה למכור במדינה זו את הגרסה האמריקנית של מחשבי Galaxy Tab 10.1, אך מותר לה למכור גרסאות אחרות של הטאבלטים, שאושרו על ידי אפל. סמסונג הסכימה למסור לאפל שלוש דוגמאות לצורך קבלת אישור לפני תחילת המכירה.

באירופה נקטה אפל במהלך תקיף יותר, ובחברה מקווים, כי ב-25 באוגוסט יוציא בית המשפט בגרמניה צו מניעה קבוע. בית המשפט אמור לפרסם את פסק הדין הסופי שלו בפרשה בספטמבר.

במקביל, הגישה אפל עתירה לבית המשפט בהאג, על מנת לאסור את מכירת מחשבי Galaxy Tab 10.1 גם בהולנד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים