ABI Research: נתח השוק של מחשבי לוח עם אנדרואיד עומד על20%

עם זאת, אפל עדיין מובילה ללא עוררין את השוק ● בחברת המחקר הדגישו, כי "אף יצרנית מחשבי לוח עם אנדרואיד לא הצליחה להציב אתגר משמעותי לאפל", זאת בשל רוויה של השוק ● על פי ABI, לפחות 50 יצרניות הציעו השנה מחשבי לוח זולים יותר מ-iPad

מחשבי ה-iPad של אפל (Apple) אמנם מובילים בפער גדול את שוק מחשבי הלוח ברחבי העולם, אך מחשבי הלוח המצוידים במערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) מחזיקים כבר בנתח של 20% מהשוק; כך עולה מנתונים שפרסמה חברת המחקר ABI Research.

עם זאת, ב-ABI מדגישים, כי "אף יצרנית של מחשבי לוח עם מערכת ההפעלה אנדרואיד לא הצליחה להציב אתגר משמעותי" מול מחשבי iPad. בחברה מייחסים את הקושי להתחרות במחשבי הלוח של אפל לפיצול הרב שקיים בשוק זה.

לפחות 50 יצרניות מציעות בשנת 2011 מחשבי לוח זולים יותר, עם פחות מאפיינים בהשוואה ל-iPad. אין ספק שהדבר מסייע להגדיל את נתח השוק של מחשבי לוח עם מערכות אנדרואיד, אך הדבר גם מקשה על יצרנית כלשהי להתבלט. "כדי להגיע אל מעבר לשלב 'המאמצים הראשונים' צריכות היצרניות להציע חוויית שימוש טובה ולהיענות לדרישות הצרכנים", אמר ג'ף אור – מנהל חטיבת המכשירים הניידים ב-ABI Research, בהודעה שפרסמה החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים