סאפ השיקה את גרסה 7.3 של SAP NetWeaver

השחרור הראשון של פלטפורמת הטכנולוגיה ב-5 השנים האחרונות מציע תוספים חדשים ותמיכה משופרת לסטנדרטים פתוחים לרוחב כל המרכיבים העיקריים ● ביורן גורקי, סמנכ"ל בכיר לטכנולוגיה ופלטפורמות ליבה, וראש הפיתוח של SAP NetWeaver: "קיבלנו הרבה משובים חיוביים מלקוחות"

סאפ (SAP) השיקה היום (ג') את גרסת 7.3 של פלטפורמת הטכנולוגיה SAP NetWeaver. השחרור הראשון של פלטפורמת הטכנולוגיה ב-5 השנים האחרונות מציע תוספים חדשים ותמיכה משופרת לסטנדרטים פתוחים לרוחב כל המרכיבים העיקריים, וביניהם פלטפורמה מאוחדת לכל שימושי ה-SAP NetWeaver מבוססי הג'אווה עם תמיכת ג'אווה משופרת, אפליקציות שירותיות וזרימת עבודה פשוטה יותר, תמיכה משופרת לסטנדרטים פתוחים, מערכת חוקים לשימוש חוזר בשילוב אקסל (Excel) ושילוב משופר בין פורטל ה-SAP NetWeaver לבין מרכיבי מחסן הנתונים.

"קיבלנו הרבה משובים חיוביים מלקוחות", אמר ביורן גורקי, סמנכ"ל בכיר לטכנולוגיה ופלטפורמות ליבה, וראש הפיתוח של SAP NetWeaver. "אנו רואים את אסטרטגיית הטכנולוגיה שלנו מקבלת תוקף אצל לקוח אחר לקוח. עם השחרור החדש של SAP NetWeaver, אנו עומדים בהבטחתנו להביא חידושים מבלי לשבש את פעילות לקוחותינו. אנו נמשיך לפתח את הפלטפורמה ולהוסיף חידושים לאורך עולם מיחשוב ה-In Memory, מיחשוב הענן וניידות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים