באליגם רוכש את אתר הקנייה החברתית אמא לייק תמורת 3 מיליון שקלים

צפי הפעילות השוטפת והממוזגת של האתרים צפויה להגיע לכ-60 מיליון שקלים בשנה ● אתר אמא לייק יופיע בעמוד הבית של באליגם כלשונית נפרדת ● טל לב, מנכ"ל באליגם: "אין לנו ספק כי הטמעת פעילות אמא לייק בבאליגם, תחזק את באליגם כאתר המוביל הן בקטגוריית הורים וילדים והן בתחום הקנייה החברתית בכלל"

אתר באליגם הודיע היום (ג'), כי הוא רוכש את אתר אמא לייק, אתר קנייה חברתית ייעודי לתחום ההורים והילדים. שווי העסקה מוערך בכ-3 מיליון שקלים וצפי הפעילות השוטפת והממוזגת של האתרים צפויה להגיע לכ-60 מיליון שקלים בשנה.

אמא לייק, בבעלות פרטית של קרן נחמיאס ויעל וולף-אפרת, אשר חברו יחדיו והשיקו אותו בישראל בחודש דצמבר 2010, הינו אתר לקנייה חברתית הממוקד בתחום ההורות ומאז הקמתו התבצעו בו מעל ל-70 אלף רכישות. לאתר, שיופיע מעתה בעמוד הבית של באליגם כלשונית נפרדת, מעל 200 אלף מבקרים בחודש. בנוסף לשוברים האתר מציע שירותי תוכן מקצועיים, ירידי הורים וילדים, הרצאות וימי עיון, פעילות חברתית ושירותים מתקדמים.

לדברי טל לב, מנכ"ל אתר באליגם, "אנו צופים שעולם הקנייה החברתית ילך ויתכנס כאשר האתרים הגדולים יטמיעו בתוכם אתרים קטנים יותר ממוקדי קהלי יעד ספציפיים. לאור זאת, אנו שמחים להודיע על רכישתו של האתר המוביל בתחום ההורות, אתר אמא לייק אין לנו ספק כי הטמעת פעילות אמא לייק בבאליגם, תחזק את באליגם כאתר המוביל הן בקטגוריית הורים וילדים והן בתחום הקנייה החברתית בכלל".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. תמר

    כל הכבוד לאמא לייק! האתר שאני הכי אוהבת

אירועים קרובים