מחקר: משתמשי אנדרואיד הם כפריים קמצנים; משתמשי iPhone – עירוניות עשירות

בעוד שמרבית עולם הסלולר מתעסק בימים אלה בעסקת הרכישה של מוטורולה מוביליטי על ידי גוגל, האתר Hunch מפרסם מחקר משעשע שמאפיין את משתמשי מערכת ההפעלה הסלולרית של גוגל לעומת זו של אפל ● עולה ממנו, כי 86% מאנשי האנדרואיד גרים באזורים כפריים ו-27% מאנשי ה-iPhone - בערים ● כמו כן, בעלי המכשירים מבוססי אנדרואיד פסימיים יותר מאלה שיש להם iPhone

אחד מכמה פנים. אנדרואיד

עולם הסלולר מתעסק בימים אלה ברכישה של גוגל (Google) את מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility). עם זאת, יש בו גם כאלה שעוסקים בדברים אחרים, למשל במחקר שמגלה מהם ההבדלים בין משתמשי אנדרואיד (Android) למשתמשי iPhone. מתוצאות המחקר, שנערך על ידי האתר Hunch לאחר שאסף 15,818 תגובות גולשים, עולה שאנשי האנדרואיד הם, בדרך כלל, כפריים חסכנים שנוטים לדכדוך ושלא יצאו את גבולות ארצם מעולם, בעוד שמשתמשי ה-iPhone הם נשות העולם הגדול, משכילות אופטימיות ועשירות.

על פי הממצאים, 10% מאנשי האנדרואיד שפרסמו את התגובות שנחקרו הם גברים בעוד ש-18% מאנשי ה-iPhone הן נשים. 86% ממשתמשי מערכת ההפעלה של גוגל גרים באזורים כפריים. לעומת זאת, 27% ממשתמשי מערכת ההפעלה של אפל מתגוררים בערים. 80% מהאנדרואידים הם בוגרי תיכון בלבד, בעוד של-37% מאנשי ה-iPhone יש תואר אקדמי.

24% ממשתמשי האנדרואיד הם בעלי הכנסה משפחתית שנתית ממוצעת של 50-100 אלף דולרים, לעומת 67% ממשתמשי iPhone, שהכנסתם המשפחתית השנתית הממוצעת מגיעה ל-200 אלף דולרים ויותר.

משתמשי האנדרואיד נוטים יותר להיות פסימיסטים, בעוד שמשתמשי ה-iPhone נוטים יותר לכיוון האופטימיות.

71% מבעלי המכשירים מבוססי האנדרואיד מעולם לא יצאו את גבולות ארץ הולדתם, בעוד ש-50% מאלה שיש להם מכשירי iPhone ביקרו ביותר מחמש מדינות זרות.

כמו כן, 29% ממשתמשי האנדרואיד נוטים להעדיף לחסוך את כספם, בעוד ש-26% מבעלי מכשירי ה-iPhone דווקא אוהבים לבזבז (טוב, עם 200 אלף דולרים בשנה זה קל יותר – לא?)

המחקר כולל עוד ועוד נתונים משעשעים שיספקו שעות של צחוק.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. פרו-אנדרואיד

    מה אתם אומרים בעצם? שמשתמשי אייפון עשירים יותר? אתם צודקים, כי אייפון עולה יותר. אז מה? בערך 10% מהאוכלוסיה יכולים להיחשב כעשירים. מה עם השאר?

  2. שטויות במיץ פות

    לא הבנתי כ-ל-ו-ם מהנתונים האלה!!! דוגמה: " 29% ממשתמשי האנדרואיד נוטים להעדיף לחסוך את כספם, בעוד ש-26% מבעלי מכשירי ה-iPhone דווקא אוהבים לבזבז" אם 29% מהאנדרואידים הם חסכנים, אזי היתרה, 71% - אינם חסכנים. כלומר, הם ככל הנראה בזבזנים. אם 26% מהאפליסטים הם בזבזנים, אזי היתרה, 74% - אינם בזבזנים. כלומר, הם ככל הנראה חסכנים. אז 26% מהאנרודיאידים הם חסכנים, ואילו בצד של אפל יש 74% של חסכנים... לא ככה...? הדוגמה הזאת תופסת לגבי עוד ועוד נתונים שהובאו כאן.

  3. fsolga

    כתבה מגמתית, פרו אייפון! בסך הכל ההבדלים נעים סביב ה 10%.

אירועים קרובים