וריפון השלימה את רכישת הייפרקום תמורת 485 מיליון דולרים

השלמת העסקה התאפשרה לאחר שמשרד המשפטים אישר את מכירת החלק האמריקני של הייפרקום לקבוצת Gores LLC ● וריפון מצפה כי רכישת עסקי הייפרקום תתרום הכנסות כוללות בסך של 350 מיליון דולרים בשנת הכספים 2012 ● לייזי ינאי, נשיא וריפון ישראל: "וריפון מתכננת לצמוח ולשפר את כל קווי המוצרים העיקריים שהיו קיימים לפני השלמת הרכישה"

ספקית פתרונות הסליקה וריפון הודיעה על השלמת רכישתה של מתחרתה האירופית הייפרקום (Hypercom). וריפון והייפרקום הגיעו להסדר עם משרד המשפטים האמריקני, אשר בעקבותיו העבירה הייפרקום את עסקי מערכות התשלום שלה בארה"ב לקבוצת Gores LLC.

וריפון הודיעה על רכישת הייפרקום, לפני כחצי שנה, תמורת 485 מיליון דולרים. כחלק מהרכישה, הודיעה וריפון על מכירת החלק האמריקני של הייפרקום למתחרה השלישית – אינג'ניקו, מתוך צפי שרשות ההגבלים העסקיים האמריקנית לא תאשר את העסקה כפי שהיא. לפני כשלושה חודשים הודיע משרד המשפטים האמריקני על התנגדותו לעסקת הרכישה, בשל החשש לפגיעה בתחרות בשוק פתרונות התשלום האלקטרוניים בארה"ב. משרד המשפטים טען, כי על אף המכירה לאינג'ניקו, עדיין ישנו חשש לפגיעה בתחרות. השלמת העסקה התאפשרה, כאמור, לאחר שמשרד המשפטים אישר את מכירת החלק האמריקני של הייפרקום לקבוצת Gores LLC.

"רכישה אסטרטגית זו משלימה את מעמדה של וריפון כחברה מהימנה וכמנהיגה עולמית של תעשיית התשלומים האלקטרוניים", אמר לייזי ינאי, נשיא וריפון ישראל. לדבריו, "וריפון מתכננת לצמוח ולשפר את כל קווי המוצרים העיקריים שהיו קיימים לפני השלמת הרכישה, ולחזקם באמצעות שיוך למותג וריפון".

וריפון מצפה כי רכישת עסקי הייפרקום תתרום הכנסות כוללות בסך של 350 מיליון דולרים בשנת הכספים 2012.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים