גרסת קדם-השקה של חלונות 8 תושק בחודשים הקרובים

כך עולה מהודעה שפורסמה בבלוג על ידי נשיא חברת מיקרוסופט, סטיבן סינופסקי ● "קדם-השקה" אינו מונח שגרתי לתיאור של גרסאות תוכנה, ומעריכים כי כוונתו של סינופסקי הייתה שתשוחרר גרסת בטה ראשונה של מערכת ההפעלה החדשה ● הערכה זו מבוססת על ההערה של סינופסקי, שעל פיה מבקשים בחברה "לפתוח בדו שיח עם מי שיתנסו בגרסת קדם-ההשקה שתשוחרר בחודשים הקרובים"

בחודשים הקרובים תגיע מערכת ההפעלה חלונות 8 לשלב פיתוח של קדם-השקה (Prerelease) – על פי הודעה שפורסמה בבלוג ביום ב' על ידי נשיא חברת מיקרוסופט (Microsoft), סטיבן סינופסקי. "קדם-השקה" אינו מונח שגרתי לתיאור של גרסאות תוכנה, ומעריכים כי כוונתו של סינופסקי הייתה שתשוחרר גרסת בטה ראשונה של מערכת ההפעלה החדשה. הערכה זו מבוססת על ההערה של סינופסקי, שעל פיה מבקשים בחברה "לפתוח בדו שיח עם מי שיתנסו בגרסת קדם-ההשקה שתשוחרר בחודשים הקרובים".

עוד הודה סינופסקי בהודעה שפרסם בבלוג כי החברה לא פרסמה עד כה מספיק פרטים ביחס למערכת ההפעלה החדשה. "אנשים מביעים תסכול בשל מיעוט המידע שפורסם עד כה ביחס לחלונות 8". משום כך הוא הבטיח כי ההודעה שפרסם היא רק הודעת הפתיחה של בלוג חדש ובו יתפרסמו בשבועות הקרובים פרטים נוספים על מערכת ההפעלה החדשה.

"בשבועות הקרובים נספר על מערכת ההפעלה החדשה מנקודות מבט שונות, ובכלל זה היסודות, ממשק המשתמש, התמיכה בחומרה. אנו מבטיחים לגעת בכל הנושאים החשובים, בצורה זו או אחרת", כתב סינפוסקי. את הפרטים יציגו אנשים שונים ממיקרוסופט שיכתבו בבלוג, ולאו דווקא סינופסקי עצמו.

לפי שעה הסתפק סינופסקי בהצהרה כי "חלונות 8 מייצגת חשיבה מחודשת על חלונות" ושמיקרוסופט מחויבת שחלונות 8 תיתמך בכל המחשבים שבהם פועלת חלונות 7.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים