קונסיסט השיקה פתרון דיגיטלי להפקת כרטיס עובד

הפתרון, "טופס 101 דיגיטלי", מאפשר הפקה של כרטיס עובד ממערכת המקור , בין היתר מערכת שכר, HR ו-ERP ● כמו כן, ניתן באמצעותו להזין אוטומטית את הנתונים למערכת המקור, לאחר שהעובד עדכן את פרטיו על גבי טופס דיגיטלי בפורמט PDF

קונסיסט טכנולוגיות, מקבוצת קונסיסט, השיקה פתרון "טופס 101 דיגיטלי", שמאפשר הפקה של כרטיס עובד (טופס 101) ממערכת המקור, בין היתר מערכת שכר, HR ו-ERP, כמו גם הזנה אוטומטית של הנתונים למערכת המקור לאחר שהעובד עדכן את פרטיו על גבי טופס דיגיטלי בפורמט PDF. הפתרון מבוסס על מערכת PrintBOS.

על פי החברה, השימוש ב-"טופס 101 דיגיטלי" מייעל את תהליך עדכון הנתונים של העובדים, תוך חסכון משמעותי של עלויות הדפסה וכוח אדם, מניעת שגיאות הקלדה, שיפור זמן עיבוד הנתונים והרחבת סביבת העבודה הירוקה. הוא מבוסס על מדרג מודולארי, שמאפשר הטמעה מהירה בסביבת לקוח וקבלת ROI מהיר, הן עבור ארגונים קטנים והן עבור ארגונים גדולים. פיתוח הפתרון נעשה בניהולו של אופיר גרינר, מנהל תחום PrintBOS בקונסיסט.

עמית בוהנסקי, מנכ"ל קונסיסט מערכות וקונסיסט טכנולוגיות, אמר ש-"על פי סטטיסטיקה שערכנו, לארגון שמעסיק כ-2,500 עובדים נדרשים כשלושה חודשי עבודה על מנת לעדכן את הנתונים שמתקבלים מטפסי ה-101 שמגישים העובדים. שימוש ב-'טופס 101 דיגיטלי' מאפשר לארגונים חסכון וייעול משמעותי של התהליך".

תוכנת PrintBOS מיושמת בקרב 250 לקוחות ברחבי העולם, 100 מהם בישראל, ובמיוחד בקרב חברות סלולר, בנקאות וביטוח. בין הגופים שרכשו את התוכנה בארץ נמנים בנק הפועלים, כלל ביטוח, פרטנר, פלאפון, קוקה קולה (Coca Cola), הטכניון ושירותי בריאות כללית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים