הושג הסכם פשרה בין יו-טיוב לחברות המוזיקה

ההסכם מסיים את התביעה שהגישו נגד האתר חברות מוזיקה שונות, שבמסגרתו הואשמה יו-טיוב בכך שעודדה את המשתמשים להעלות סרטוני וידיאו פיראטיים מתוך תוכניות טלוויזיה, סרטי קולנוע וקליפים של שירים ● לדברי החברות התובעות, "הסכם הפשרה יעניק לנו הזדמנות לחתום על הסכמי רישוי עם יו-טיוב ולקבל תמלוגים עבור הסרטונים שיפורסמו באתר" ● התנאים המלאים של הסכם הפשרה לא פורסמו

קבוצה של חברות מוזיקה שהגישה בשנת 2007 תביעה ייצוגית נגד יו-טיוב (YouTube) הגיעה עימה לפשרה.

רשימת התובעים כללה את ארגון ארגון מפיצי המוזיקה הלאומי וכן את החברות Cherry Lane Music Publishing Company ,Harry Fox Agency ו-Murbo Music Publishing. אלה הצטרפו לתביעה ייצוגית שהוגשה נגד גוגל (Google), שיו-טיוב נמצאת בבעלותה, על ידי איגוד ליגת העל בפוטבול וגורמים נוספים.

בתביעה הואשמה יו-טיוב בכך שעודדה את המשתמשים להעלות סרטוני וידיאו פיראטיים מתוך תוכניות טלוויזיה, סרטי קולנוע וקליפים של שירים. התביעה הוגשה מעט לאחר תביעה דומה שהגישה חברת ויאקום (Viacom) נגד יו-טיוב וגוגל. בית המשפט דן בתביעות הנפרדות במשותף, כדי לייעל את הטיפול בהן.

בהודעה שפרסמו חברות המוזיקה נכתב, כי "הסכם הפשרה יעניק לנו הזדמנות לחתום על הסכמי רישוי עם יו-טיוב ולקבל תמלוגים עבור הסרטונים שיפורסמו באתר". התנאים המלאים של הסכם הפשרה לא פורסמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים