קבוצת יעל תגייס 150 עובדים חדשים

ביעל מחפשים תוכניתני דוט.נט, ג'אווה, מיינפריים, מג'יק, מנתחי מערכות ומנהלי פרויקטים עם ניסיון פיננסי/בנקאי, אנשי בדיקות תוכנה, אנשי תשתיות ואנשי ERP ● נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל: "הגיוס נובע מזכייתנו במספר פרויקטים גדולים במגזרים השונים ומהתרחבות בתחום מוצרי התוכנה והתשתיות"

קבוצת יעל הודיעה הבוקר (א'), כי תגייס כ-150 עובדים חדשים במהלך שלושת הרבעונים הקרובים. הגיוס מיועד בעיקר לחטיבת מיקור-החוץ של הקבוצה ולחטיבות יעל תוכנה, IFN ויעל פתרונות משולבים. מהקבוצה, שמעסיקה כיום כ-800 עובדים, נמסר כי היא ממשיכה בתוכנית גיוס העובדים בה החלה בראשית השנה. עד כה, מסרה, היא גייסה כ-90 עובדים.

ביעל תוכנה מחפשים בין היתר תוכניתני דוט.נט, ג'אווה (Java), תוכניתנים ומנתחים בסביבת מיינפריים, תוכניתני מג'יק, מנתחי מערכות ומנהלי פרויקטים עם ניסיון פיננסי/בנקאי, אנשי בדיקות תוכנה, אנשי תשתיות – חלונות (Windows), יוניקס (Unix) ולינוקס (Linux) ואנשי ERP: מתכנתים, מיישמים ומטמיעים של מערכות סאפ (SAP) ואורקל (Oracle).

לדברי אילנית דהן, סמנכ"ל משאבי האנוש של הקבוצה, מקור הגיוס העיקרי והמבטיח ביותר הוא חבר-מביא-חבר. במסגרת מבצע זה, ציינה, כל עובד שיביא חבר שיישאר בתפקיד פרק זמן מינימלי של שישה חודשים, יקבל מענק כספי, שסכומו מתעדכן מעת לעת. לחילופין, אמרה דהן, יכול העובד לבחור לקבל סוף שבוע זוגי במתנה. היא הוסיפה, כי הבונוס ניתן לכל עובד בקבוצה שמביא חבר. כך, גם מועמדים לעבודה או עובדים מחוץ לקבוצה המביאים לעבודה חבר, יתוגמלו על כך.

נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל: "הגיוס נובע מזכייתנו במספר פרויקטים גדולים במגזרים השונים ומהתרחבות בתחום מוצרי התוכנה והתשתיות. יחד עם זאת, הכניסה לטכנולוגיות חדשות בתחומי ה-BPM, ה-ECM, ה-BI, ותחומים נוספים, מחייבת אותנו להמשיך ולגייס לשורותינו את אנשי הטכנולוגיה המובילים בשוק, כדי להמשיך להעניק ללקוחותינו את הפתרונות המתאימים ביותר עבורם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים