חדש במפות של גוגל: תחזית מזג אוויר

תחזיות מזג האוויר נלקחים מאתר Weather.com והן כוללות סמלים שמציינים עננות, גשם, שמש ותנאים נוספים ● הסמלים מוצגים בסרגל השמאלי, לצד המפה, ובשיעורי זום מסוימים גם על המפה עצמה

שכבת מידע חדשה נוספה לשירות המפות של גוגל (Maps Google), ובה מידע על מזג האוויר המקומי. בשכבה החדשה אפשר לבחור מהתפריט שבפינה הימנית העליונה של דפי Maps Google, והיא מצטרפת לשכבות הקיימות שמספקות מידע תעבורה, תצלומים ממצלמות אינטרנט, ערכים רלוונטיים מוויקיפדיה (Wikipedia) ועוד.

"תחזיות מזג האוויר נלקחים מאתר Weather.com והן כוללות סמלים שמציינים עננות, גשם, שמש ותנאים נוספים", על פי ידיעה שפרסם בבלוג ג'ונה ג'ונס, מפתח בגוגל. "שיעור הכיסוי של השמיים בעננים מוצג במסגרת שיתוף פעולה עם מעבדת המחקר של הצי האמריקני. סמלים של שמש וירח מציינים את שעות היום והלילה ביעד המוצג".

הסמלים מוצגים בסרגל השמאלי, לצד המפה, ובשיעורי זום מסוימים גם על המפה עצמה. בעקבות לחיצה על הסמל מוצגת התחזית המלאה, וניתן גם לבחור אם הטמפרטורה תוצג במעלות צלסיוס או פרנהייט.

עוד הודיעה גוגל על כוונתה להציג במסגרת שירות Street View גם תצלומים מאזור האמזונס בדרום אמריקה, במסגרת שיתוף פעולה בין גוגל לבין קרן הקיימות של נהר האמזונס. בשלב ראשון יוצגו תמונות פנורמיות של שטח שאורכו כ-50 ק"מ, לאורך נהר ריו נגרו. ביבשה יוצבו המצלמות על תלת אופן והצמחייה לאורך הנהר תצולם בעזרת סירות.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים