מייקל דל: אולי HP תקרא לחטיבת ה-PC המפוצלת קומפאק?

מייסד ומנכ"ל דל ידוע כאדם מאופק בדרך כלל, אולם אפילו הוא לא הצליח לשמור על דממת אלחוט נוכח הודעתה של HP על יציאה מעסקי הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח, ועל מכירה אפשרית של פעילות ייצור מחשבי ה-PC ● "הם מדברים על פרידה אבל זה נשמע יותר כמו גירושין...", כתב דל בטוויטר ● HP לא נשארה חייבת: "אנחנו עדיין יצרנית ה-PC מספר 1 בעולם ואנשינו עדיין שומרים על מחויבות של 100%"

בניגוד ללארי אליסון, למשל, שידוע כמי שאוהב להשתלח במתחרים, ידוע מייקל דל – מייסד ומנכ"ל ענקית המיחשוב דל (Dell), כאדם מאופק בדרך כלל. אולם, נראה שאפילו דל "המשעמם" לא הצליח להתאפק, ונוכח ההודעה של HP על יציאה מעסקי הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח, ועל מכירה אפשרית של פעילות ייצור מחשבי ה-PC, פרסם דל בטוויטר (Twitter) כמה הודעות שבהן הוא עוקץ את החברה המתחרה.

בהודעה הראשונה כתב דל, "הם מדברים על פרידה אבל זה נשמע יותר כמו גירושין…". בהודעה השנייה הציע ל-HP "לכנות את חטיבת ה-PC שתפוצל בשם קומפאק".

בהודעה נוספת, שגם זכתה לתגובה מ-HP, כתב מייקל דל, "להתראות HP, חבל שאינכם רוצים להמשיך בעסקי ה-PC… אנחנו דווקא מצליחים יותר מאי פעם". בתגובה פרסמו אנשי HP הודעה משלהם בטוויטר, ובה הזכירו למייקל דל כי אל לו למהר ולצאת בהכרזות – "אנחנו עדיין יצרנית ה-PC מספר 1 בעולם ואנשינו עדיין שומרים על מחויבות של 100%".

בהודעה רביעית השיב דל, כי "HP מחויבת ב-100% להעברת הפעילות לבעלים חדשים, שאיש אינו יודע מה תהיה האסטרטגיה שלהם, ואיש אינו יודע מתי בדיוק זה יקרה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים