מיקרוסופט: חלונות 8 תתמוך בתקן USB 3.0

"פעלנו בדיוק לפי ההנחיות של מפרט 3.0 המתוקן כדי להבטיח תמיכה במכשירים שתואמים לתקן החדש, בצד תמיכה מלאה לאחור במיליארדי מכשירי USB הישנים", כתב דניס פלנגן, מנהל בחטיבה להתקנים ורשתות של מיקרוסופט ● על פי פלנגן, תקן USB 3.0 אמור להעניק תקשורת מהירה פי עשרה בהשוואה לתקן USB 2.0, ולהציע "ניהול כוח מתקדם יותר שמאריך את חיי הסוללה"

בהודעה שפורסמה בבלוג Building Windows 8 של מיקרוסופט (Microsoft), חשפה החברה פרט נוסף על מערכת ההפעלה הבאה שלה: "כל מכשיר USB, כולל SuperSpeed, ייתמך בחלונות 8", כתב דניס פלנגן, מנהל בחטיבה להתקנים ורשתות של מיקרוסופט.

"פעלנו בדיוק לפי ההנחיות של מפרט 3.0 המתוקן כדי להבטיח תמיכה במכשירים שתואמים לתקן החדש, בצד תמיכה מלאה לאחור במיליארדי מכשירי USB הישנים. קל להבין את כובד האתגר הכרוך בכתיבת קוד שיתמוך בטכנולוגיות המתקדמות ביותר, לצד תמיכה לאחור בעשרה מיליארד מכשירים ישנים", ציין פלנגן.

תקן USB 3.0 אמור להעניק תקשורת מהירה פי עשרה בהשוואה לתקן USB 2.0, ולהציע "ניהול כוח מתקדם יותר שמאריך את חיי הסוללה. עד שנת 2015 אמורים כל מחשבי ה-PC החדשים לכלול חיבור USB 3.0, ויותר משני מיליארד מכשירי SuperSpeed אמורים להימכר באותה שנה בלבד", הוסיף פלנגן.

חיי הסוללה הקצרים נחשבים לאחד המכשולים העיקריים בפני ההצלחה של מחשבי לוח מבוססי חלונות 7 (Windows 7). מחשבי הלוח נחשבים לאחד היעדים העיקריים שאליהם מכוונת מיקרוסופט את הפיתוח של חלונות 8.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים