סמסונג תשיק יישום סלולרי למסרים מיידיים

היישום החדש ייקרא ChatON ויוצע הן במכשירי טלפון רגילים והן בטלפונים חכמים עם מערכות אנדרואיד של גוגל ● היישום יאפשר להתכתב בהודעות טקסט, לשתף תמונות וסרטונים, לשלוח פתקים בכתב יד ולנהל שיחות קבוצתיות

חברת סמסונג (Samsung) הכריזה ביום ב' על כוונתה להציג יישום סלולרי חדש למסרים מיידיים, במענה ליישומים דומים עבור מכשירי iPhone של אפל (Apple) ובלקברי (BlackBerry) של Resarch In Motion. היישום החדש ייקרא ChatON ויוצע הן במכשירי טלפון רגילים והן בטלפונים חכמים עם מערכות אנדרואיד של גוגל (Google).

בחברות הסלולר חוששים שהפופולאריות לה זוכים היישומים למסרים מיידיים עלולה לפגוע בעתיד בהכנסות מהודעות SMS. חברת אפל עומדת להשיק את יישום iMessage שיאפשר למשתמשים במכשירי iPhone ולמחשבי iPad לשלוח הודעות בחינם דרך האינטרנט בעוד שחברת RIM שילבה לא מכבר ביישום הפופולארי BlackBerry Messenger שירות חדש לשיתוף מוזיקה.

היישום החדש של סמסונג יוצע עבור כל הפלטפורמות של הטלפונים החכמים, ובכלל זה iPhone ובלקברי, וגם למשתמשי אנדרואיד במכשירים שאינם מתוצרת סמסונג. היישום יאפשר להתכתב בהודעות טקסט, לשתף תמונות וסרטונים, לשלוח פתקים בכתב יד ולנהל שיחות קבוצתיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים