נגן ה-iPod Touch 5 יוצע גם בצבע לבן: תמונות של כיסוי עבור המכשיר דלפו לרשת

הידיעות על נגני iPod Touch לבנים מתיישבות היטב עם מנהגה של אפל להציג גרסאות לבנות כדי לחדש את העניין בדגמים ותיקים ● כעת, כך נראה, יש ראיה נוספת שאפל מתכוונת לנהוג כך גם הפעם

ספקית של אפל (Apple) רכשה כיסויים לבנים עבור הדור הבא של נגני iPod – ובכך סיפקה ראיה נוספת לכך שנגני ה-iPod Touch 5 יוצעו גם בצבע לבן. מלבד הצבע, קשה לזהות הבדלים משמעותיים בהשוואה לכיסויים מהדור הנוכחי. יצוין, כי השמועות על נגני iPod Touch 5 לבנים נפוצו כבר מאז חודש יולי.

לעדכון האחרון זכו נגני iPod Touch בספטמבר 2010, אז נוספו להם צגי Retina Display, מצלמות מלפנים ומאחור ומעבדי A4. על פי מינג-צ'י קיואו, אנליסט של Concord Securities, לא צפויים הבדלים משמעותיים בין נגני iPod Touch 4 לנגני iPod Touch 5, משום שאפל מעניקה עדיפות באספקה של הרכיבים המתקדמים למכשירי ה-iPhone ולמחשבי ה-iPad, ובמילא מתקשה לעמוד בביקושים.

הידיעות על נגני iPod Touch לבנים מתיישבות היטב עם מנהגה של אפל להציג גרסאות לבנות כדי לחדש את העניין בדגמים ותיקים. לאחר שנפתרו בעיות הייצור של הגרסה הלבנה למכשירי iPhone 4, הציגה אפל גרסה לבנה למחשבי iPad 2 בחודש מרץ האחרון, במקביל לגרסה השחורה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים