תנועת ימין לגוגל ישראל: "למנוע מגורמים אנטי-ישראליים לנצל את Street View"

יוזמה חדשה מתכננת לנצל את השקתו של שירות Street View של גוגל בישראל כדי לקדם הפגנות נגד הכיבוש ● היוזמה מקודמת באמצעות קבוצה חדשה בפייסבוק שנועדה לתאם מועדי ההפגנות על פי הנתיב המתוכנן של גוגל ● במכתב למנכ"ל גוגל ישראל, כתבה איילת שקד, יו"ר התנועה הימנית ישראל שלי, כי "כיוון שמדיניותה של גוגל תומכת בטשטוש פרטים שראוי שלא יפורסמו ברבים במקרים מסוימים, אבקשך לפעול באופן דומה גם במקרה זה"

איילת שקד, יו"ר התנועה הימנית ישראל שלי, פנתה אתמול (ב') לגוגל (Google) ישראל, בבקשה "למנוע מגורמים אנטי-ישראליים לנצל את שירות Street View לפגיעה במעמדה הבינלאומי של ישראל".

לפני כעשרה ימים התירה הרשות למשפט וטכנולוגיה במשרד המשפטים לגוגל להפעיל את שירות Street View שלה בישראל. בהתאם לכך, יחלו בקרוב לפעול ברחבי הארץ ניידות הצילום של השירות ובהמשך תועלנה התמונות לשירות המפות, Google Maps. בעקבות הודעת רמו"ט, קמה יוזמה חדשה, אשר מתכננת לנצל את השקתו של שירות גוגל Street View בארץ כדי לקדם הפגנות נגד הכיבוש. היוזמה מקודמת באמצעות קבוצה חדשה בפייסבוק שנועדה לתאם מועדי ההפגנות על פי הנתיב המתוכנן של גוגל, אותו ענקית החיפוש מחויבת לפרסם, בהתאם לסיכום עם משרד המשפטים. "לא צפויה להיות בעיה לגלות היכן יעברו המכוניות", פורסם בפייסבוק, "כך ניתן יהיה להציב שלטים והפגנות בנתיב".

במכתבה למאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל, כותבת שקד כי "כיוון שמדיניותה של גוגל תומכת בטשטוש פרטים שראוי שלא יפורסמו ברבים במקרים מסוימים, אבקשך לפעול באופן דומה גם במקרה זה". את המפגינים נגד הכיבוש כינתה שקד "קבוצה הזויה ושולית אשר אינה בוחלת בכל אמצעי להעברת מסריה הקיצוניים". שקד מבקשת מברנד כי "אנא הורה מראש על טשטוש שלטים פוליטיים – באשר הם ומכל צד במפה הפוליטית, כדי לא לפגוע בענייניות של שירות Street View. המדובר בסכנה לניצול פוליטי אנטי-ישראלי של המיזם, תוך שימוש ציני במערכות המתקדמות של גוגל".

מגוגל ישראל נמסר כי "נשמח לדווח על תוכניותינו בעתיד הקרוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים