תוכן שיווקי

Prodware ישראל מובילה את חוג השותפים האקסקלוסיבי של מיקרוסופט Dynamics Inner Circle 2011

זו השנה השישית ברציפות בה מוזמנת Prodware ישראל להצטרף לחוג השותפים היוקרתי ביותר של מיקרוסופט כהוקרה והערכה לביצועים יוצאי דופן

30/08/2011 14:47

Prodware, שותף זהב של מיקרוסופט בתחומי ERP ,CRM, תשתיות ופיתוח, חוברת שוב לחוג היוקרתי – Microsoft Dynamics Inner Circle 2011, קבוצת העילית של השותפים האסטרטגיים של מיקרוסופט בעולם, בעלי דרוג גבוה והישגים יוצאי דופן בתחום המכירות ואספקת פתרונות ושירותי ערך מוסף בתחום ה-ERP ו-CRM. קבוצת שותפי ה-Inner Circle היתה אחראית במהלך השנה האחרונה ל-27% מהכנסות מיקרוסופט העולמית בתחום ה-ERP ול-37% מהכנסות הרישוי של מיקרוסופט בתחומי ה-CRM. חברת Prodware דורגה ראשונה בעולם במכירות רישוי בתחומים אלו.

"אנחנו שמחים להכיר ב-Prodware כשותפה וספקית פתרונות ערך מוסף מובילה בערוץ השותפים הגלובאלי של מיקרוסופט" אומר דאג קנדי, סגן נשיא לשותפי מיקרוסופט דיינמיקס. "Prodware מספקת רמה גבוהה מאוד של מכירות וחדשנות ולקוחות יכולים להיות בטוחים שהם עובדים עם הטובים שבטובים כשהם בוחרים בפרודוור כספקית ה-ERP או ה-CRM שלהם".

Prodware מתמחה בייעוץ ואספקת פתרונות תוכנה המאפשרים ללקוחות להתייעל ולהשיג יתרונות תחרותיים בשווקים בהם הם פעילים. לחברה התמחות מיוחדת בתחום ה-Dynamics של מיקרוסופט. Prodware פועלת בגישה ורטיקאלית ומבססת את הבידול והצעת הערך שלה על רכיבי תוכנה ו-IP יחודיים המפותחים על תשתיות ה Dynamics.

"אנחנו שמחים להצטרף לקבוצת העל של שותפי מיקרוסופט בעולם, שנה שישית ברציפות ומודים למיקרוסופט על האמון והכרה במאמץ המתמשך שלנו למצוינות", מוסר מיקי איטין, מנהל מרכז הפיתוח של Prodware בישראל. "בימים אלה אנחנו בעיצומו של תהליך תרגום וגיור המוצרים הורטיקאליים שלנו לעברית כך שהם יהיו זמינים לשוק הישראלי בתחילת שנת 2012".

הסניף הישראלי של Prodware מוביל את מאמצי החדירה של Microsoft ERP לשוק הישראלי ומשרת עשרות לקוחות – איתוראן, H&M, כצ"ט, הולמס פלייס, ISS, סופלקס, 888, גרפיקה בצלאל, בקרה גבע, א.ר.י כפר חרוב ועוד. לאחרונה הודיעה Prodware על הקמת חטיבת פתרונות עסקיים המתמחה ב-Dynamics CRM ו-SharePoint אותה מובילה מיכל הררי. ההכרזה התקיימה בסוף אוגוסט במסגרת סופשבוע אקסקלוסיבי לחברי חוג ה-Inner Circle ב-Saint Andrews שבסקוטלנד, עם המנהלים הבכירים ביותר בחטיבת ה-Dynamics של מיקרוסופט. באירוע הכריזה מיקרוסופט על הגעה לאבן דרך המשמעותית של שני מליון משתמשי CRM ו-30 אלף לקוחות ברחבי העולם והכריזה על ההשקה של הגירסא הבאה של Dynamics AX (גרסה AX2012) ב-8 בספטמבר.

אירועים קרובים