מסתמן: HP תפצל את חטיבת ה-PC

חברת ההיי-טק הגדולה בעולם הדהימה את המשקיעים כאשר הודיעה החודש על כוונתה לבדוק חלופות אסטרטגיות לייצור המחשבים האישיים ולהפסיק את ייצורם של מחשבי הלוח החדשים, במסגרת יציאה מהשוק של מוצרי האלקטרוניקה הבידורית ● "אנו מעדיפים לפצל את פעילות ה-PC לחברה נפרדת, ומעריכים כי הפיצול ישרת בצורה הטובה ביותר את האינטרסים של בעלי המניות" מסרה דוברת HP

HP מסרה אתמול (ב') כי ההעדפה המסתמנת היא לפצל את חטיבת המחשבים האישיים מהחברה וכעת נבדקות ההשלכות שיהיו למהלך כזה. חברת ההיי-טק הגדולה בעולם (לפי הכנסות) הדהימה את המשקיעים כאשר הודיעה החודש על כוונתה לבדוק חלופות אסטרטגיות לייצור המחשבים האישיים ולהפסיק את ייצורם של מחשבי הלוח החדשים, במסגרת יציאה מהשוק של מוצרי האלקטרוניקה הבידורית.

"אנו מעדיפים לפצל את פעילות ה-PC לחברה נפרדת, ומעריכים כי הפיצול ישרת בצורה הטובה ביותר את האינטרסים של בעלי המניות", מסרה דוברת HP. "עם זאת, עלינו להשלים את התהליך של בדיקת הנאותות, לאמת את ההנחות המוקדמות ולבדוק את ההשלכות של הפסקת הסינרגיה מול שאר הפעילויות של HP".

בין החלופות הנבדקות – הפעלה של חטיבת ה-PC כחברה בת נפרדת או מכירת החטיבה לחברה אחרת. מ-HP נמסר כי התהליך עשוי להימשך 12 עד 18 חודשים, אך החלטה סופית תתקבל עד סוף השנה הקלנדרית הנוכחית.

HP

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים