תוכן שיווקי
סוד המכירות של מאזדה באוסטריה?

לקראת אירוע | מאזדה אוסטריה הפחיתה עלויות תפעול והגבירה תפוקת עובדים באמצעות מערכת מכירות מקוונת הפועלת על גבי JBOSS

מנהל ה-IT של מאזדה אוסטריה: "השתכנענו כי פתרון קוד פתוח מאפשר הכנסת פונקציות חדשות במהירות גבוהה יותר מאשר בפתרונות מסורתיים"

30/08/2011 15:03
רד-האט

מאזדה אוסטריה הפחיתה את עלויות התפעול, הגבירה את תפוקת העובדים, והגדילה את יכולת התגובה והניהול של רכבים יד שניה באמצעות פלטפורמת JBOSS Enterprise Application מבית רד האט (Red Hat) עליה יושבת מערכת המכירות המקוונת של החברה. במערכת המכוניות המשומשות המקוונת של מזדה אוסטריה יכולים סוחרי רכב מורשים לפרסם מכוניות יד שניה ישירות למערכת, ומחלקת המכירות יכולה להציע עבור לקוחות מכוניות צי ישירות מתוך מערכת הניהול הייעודית.

מאזדה אוסטריה, אשר מרכזת את המשרדים הראשיים של החברה באירופה, מכרה למעלה מ-600,000 מכוניות מאז הקמתה ב-1969. כדי לעמוד בביקושים לאור הגדלת הנוכחות של מאזדה אוסטריה באינטרנט, בחרה החברה מודל גמיש ובעל יעילות כלכלית לתפעול המערכת המקוונת שלה לניהול מכוניות יד שניה. המודל מאפשר לבצע התאמות על בסיס יומי ולהטמיע בקשות חדשות במערכת ללא השהייה בזמן. החברה גם רצתה להפוך את הנוכחות המקוונת שלה לחלק בלתי נפרד מהיעדים האסטרטגיים, וליצור קשר ישיר למערכת ניהול ההפצה המרכזית במטרה להפחית עלויות הנוצרות כתוצאה מהכנסת רכב משומש לתוך המערכת.

החברה ביצעה מבחנים עם מספר מודלים לתפעול המערכת המקוונת למכוניות יד שניה, ולבסוף בחרה ב-JBoss Enterprise Application כמודל גמיש לשימוש יומיומי וביצוע התאמות ושינויים בזמן אמת.

"מודל התפעול החיצוני מוביל לתלות לא רצויה בספק השירות. ההחלטה להטמיע את פלטפורמת JBoss Enterprise Application התבססה על ניתוח עלות התפעול הכוללת לטווח הבינוני", אמר האנס פטר פטק, מנהל IT במאזדה אוסטריה. "אבל מחיר היה רק גורם אחד בהחלטה – התפיסה הכוללת של מודל הקוד הפתוח הייתה חשובה בהרבה. בהתבסס על הניסיון שלנו בשימוש ב-JBoss Enterprise Application, השתכנענו כי כפתרון קוד פתוח מאפשר הכנסת פונקציות חדשות במהירות גבוהה יותר מאשר בפתרונות מסורתיים כגון IBM WebSphere".

פלטפורמת JBoss Enterprise Application מבוססת על סטנדרט פתוח ומשלבת לתוך פתרון מקיף ליישומי ג'אווה את JBoss Application Server, JBoss Hibernate Framework, Enterprise Java Beans, JBoss Seam Framework, וטכנולוגיות ג'אווה נוספות בקוד פתוח מ-JBoss.org.

אירועים קרובים