סיסקו רכשה את חברת התוכנה ורסליי

החברה הנרכשת עוסקת בניהול ובשיתוף מסמכים ותהליכי עבודה בסביבת אופיס של מיקרוסופט ● זיאוס קאראבאלה, אנליסט ביאנקי גרופ לתחום התקשורת, כינה את המהלך "צעד נכון עבור הרוכשת, בשל החשיבות של שיתוף מסמכים מחד ושימור גרסאות קודמות שלהם. היבט השיתופיות תמיד היה חסר בפלטפורמה של סיסקו" ● היקף העסקה לא נמסר לפרסום

סיסקו (Cisco) הודיעה אתמול (ב') כי רכשה את ורסליי (Versly), העוסקת בניהול ובשיתוף מסמכים ותהליכי עבודה בסביבת אופיס של מיקרוסופט (Microsoft). ורסליי היא חברת הזנק פרטית היושבת בעמק הסיליקון והיקף העסקה לא נמסר לפרסום.

הפלאג-אין של החברה הנרכשת מספק יכולת לשיתוף של מסמכים, מצגות, קובצי גיליונות נתונים ודואר אלקטרוני. סיסקו הודיעה כי בכוונתה לשלב את עובדי ורסליי ביחידה לפתרונות שיתוף פעולה שלה, כמו גם את התוספים של הנרכשת. ורסליי הוקמה ב-2009 ומומנה מקרנות הון סיכון בארה"ב. יש לה עשרה עובדים, לרבות כמה מעובדי סאן (SUN) המפתחים בג'אווה.

סיסקו ציינה בהודעה כי הרכישה של ורסליי תביא לה עוד יכולות לשלב טכנולוגיות של רשתות חברתיות, מסרים מיידיים, צ'אטים ועוד – ביישומים עסקיים. זאת, תוך עדכון העובדים במסרים או מסמכים משתנים, לצד שמירת הגרסאות הראשונות של המסרים או המסמכים שהועברו לעיונם.

"הרכישה של ורסליי תעמיק ותרחיב את האופנים בהם אנשים מתקשרים ביניהם, ואת האופן בו הם מתייחסים לאחר", אמר רוב סלבגנו, סגן נשיא סיסקו לפיתוח עסקי, שהוביל את הרכישה, "היא תביא לכך שארגונים ישנו את תהליכי העבודה שלהם, תוך העמקת הדגש על שיתוף פעולה בין העובדים".

זיאוס קאראבאלה, אנליסט ביאנקי גרופ (Yankee Group) לתחום התקשורת, כינה את המהלך "צעד נכון עבור הרוכשת, בשל החשיבות של שיתוף מסמכים מחד ושימור גרסאות קודמות שלהם. היבט השיתופיות תמיד היה חסר בפלטפורמה של סיסקו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים