תוכן שיווקי

לקראת אירוע | נציגות ישראלית בהרצאות שבכנס השנתי העולמי של אורקל בסן-פרנסיסקו – Oracle Open World 2011

30/08/2011 18:01

עמי אהרונוביץ, מייסד ומנכ"ל חברת DBAces, המשמש גם כמנהל המקצועי של תחום אורקל בג'ון ברייס הדרכה וכחבר הנהלת ארגון משתמשי אורקל בישראל, ועודד רז – מייסד ומנכ"ל משותף בחברת Brillix ו-Oracle ACE Director, נבחרו להרצות בכנס השנתי העולמי של חברת אורקל, Oracle Open World, אשר ייערך באוקטובר הקרוב בסן-פרנסיסקו. הכנס השנתי מושך אליו מדי שנה עשרות אלפי מנהלים ומומחים טכנולוגיים ונחשב לאחד מכנסי המחשוב הגדולים והמעניינים ביותר בעולם. הרצאותיהם של אהרונוביץ ורז נבחרו לאחר תהליך בחירה קפדני וממושך מבין מאות מועמדויות מכל אזור אירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

הרצאתו של רז תתמקד בנושא של Oracle Database Vault ואילו הרצאתו של אהרונוביץ תתמקד בסקירת החידושים בשפת PLSQL ובמתן טיפים להשגת שיפור ביצועים בגרסת 11g. לרז מומחיות רבה וניסיון עשיר במיוחד בתחום של אבטחת מידע בסביבת בסיס הנתונים בכלל ועל תשתית פתרונות אורקל בפרט. רז הקים והוביל את פורום אבטחת מידע של ארגון משתמשי אורקל בישראל והוא מרצה קבוע בכנסים ובסמינרים טכנולוגיים שונים בארץ ובעולם, כולל כנס שבוע אורקל בישראל.

אורקללאהרונוביץ 11 שנות ניסיון במגוון רחב של טכנולוגיות אורקל ומומחיות בפיתוח, תכנון וניהול של בסיס הנתונים של חברת אורקל. לאהרונוביץ ניסיון רב בהעברת הדרכות בנושאים שונים בתחום אורקל וכן בהנחיה של כנסים וסמינרים בארץ ובעולם וזו עבורו הפעם השלישית ברציפות שהוא נבחר להעביר הרצאות במסגרת כנס אורקל העולמי בסן-פרנסיסקו.

את רז ואהרונוביץ ניתן יהיה לשמוע גם בכנס שבוע אורקל הקרוב אשר ייערך השנה בין התאריכים 20-24 בנובמבר במלון דניאל בהרצליה.

אירועים קרובים