מיקרוסופט תחשוף בקרוב גרסה ראשונית של חלונות 8

החשיפה תיערך ככל הנראה במסגרת כנס מפתחים שתערוך החברה ב-13 בספטמבר בקליפורניה ● על פי מיקרוסופט, יזכו המפתחים בכנס ללמוד אודות הממשק החדש של חלונות 8 ושל היישומים המלווים אותו ● "ב-1995 חלונות שינתה את ה-PC, בכנס Build Windows נראה לכם כיצד חלונות 8 תשנה את הכל", נכתב באתר הכנס ● את נאום הפתיחה באירוע יישא אחד מראשי החברה, אך בשלב זה לא ידוע מי

האם מיקרוסופט (Microsoft) מתכוונת לספק הצצה ראשונית, רשמית ופומבית למערכת ההפעלה החדשה שלה – חלונות 8 (Windows 8) בעוד כשבועיים? בכנס שתקיים החברה בשם Build Windows ב-13 בספטמבר באנהיים שבקליפורניה, מתכוונת מיקרוסופט לספק הצצה ראשונית בפני מפתחי תוכנה וחומרה – כך לפי אתר ייעודי שהקימה החברה לכנס.

למרות שהכנס, שיחליף את כנס המפתחים המסורתי של מיקרוסופט, ייערך בעוד פחות משבועיים, הענקית מרדמונד עדיין מחזיקה את הקלפים קרוב לחזה ואינה חושפת פרטים לגביו. מדובר באירוע שיימשך ארבעה ימים, ובמסגרתו יזכו המפתחים להשתתף בהרצאות שבמסגרתן ילמדו את הממשק החדש של חלונות 8 ושל היישומים המלווים אותו. בנוסף, על פי מיקרוסופט, ילמדו המשתתפים אודות מודל היישומים החדש שהיא מציעה. באתר ציינו עוד, כי את נאום הפתיחה יישא אחד מראשי החברה, אך בשלב זה לא ידוע עדיין מי זה יהיה.

"ב-1995 חלונות שינתה את ה-PC, בכנס Build Windows אנחנו נראה לכם כיצד חלונות 8 תשנה את הכל. אם אתם מפתחים מודרניים, 'גיקים' שפורחים מהדברים החדשים ביותר, כאלה שאוהבים את החופשיות של הרשת ואת העוצמה של כל ההתקנים מהנייד ועד שולחן העבודה – אתם צריכים להצטרף אלינו ולעזור לבנות את העתיד", נכתב באתר.

יצוין, כי בתקופה האחרונה מנדבת מיקרוסופט יותר ויותר פרטים לגבי החידושים שייכללו בחלונות 8, דוגמת הממשק החדש של Windows Explorer.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים